Vem städar lokalen?
Vi tänkte hyra in nån, hoppas inte det blir så dyrt... Nån som hyrt städpersonal o vet vad det kostar?
Vi tänkte hyra in nån, hoppas inte det blir så dyrt... Nån som hyrt städpersonal o vet vad det kostar?
guinevere
Precis vad jag försöker förklara för min kära mor... Hon är jättenervös för att det inte kommer bli bra o att vi ändå måste åka dit o inspektera... bullsh*t säger jag, om vi betalar en städfirma för att städa, klart man måste lita på att de gör det bra! Och annars får de betala eller göra om det...
Nu har jag mailat Hemfrid o bett om en ungefärlig tid- och prisuppgift... Väntar med spänning på svaret!! Skriver såklart här så fort jag fått svar...
Fick det här svaret, tyvärr är minsta debiteringen på 8 h, blir ju runt 3000 kr...
"Hejsan och tack för din förfrågan! Visst kan vi åta oss att städa en festlokal, vår timdebitering är 330:-/ h + en inställelseavgift på 350:- vid engångsuppdrag. Minsta debitering är 8 h, eftersom jag inte har uppgifter på antal kvm kan jag tyvärr inte ge dig en uppskattad tid. Hemfrid arbetar helgfria vardagar men vi kan i vissa fall åta oss uppdrag utöver denna tid mot pristillägg.
Hör gärna av dig om du har ytterligare frågor!"
info@hemfrid.se