Inlägg från: Charleston |Visa alla inlägg
  • Charleston

3 juni 2006

Idag har vi beställt bukett!!! Det blir som jag vill ah det till slut; kaprifoler! (har varit lite meckigt, men jag köper dem som "buskplanta" på Plantagen eller likannde, och sedan tar floristen med det i buketten, ihop med liljor ("könsstympade" dock, där fick jag dessvärre inte min vilja igenom... ;)+ rosor och fresia som "häng". Jag tror att det blir jättebra!!! Har sedan suttit hela eftermiddagen med musiken... vi har väl inte varit 100%:igt ense om allting, men jag tror ändå att det vi nu kommit fram till blir en bra kompromiss...
    Någon som har ett tips på vart mna kan lyssna på snuttar ur Taube-melodier, månne?!?

• Charleston

Lycklig!!!

En av mina äldsta - och bästa - vänner som tackat nej lite oförklarligt har ändrat sig och kommer nu att komma på vår stora dag!!!

Har också lämnat in min klänning för ändringssömnad idag! (Den behövdes tas in lite - och igår nådde jag deeutom målvikt hos VV!!! Så otroligt väl tajmat, tycker ni inte?! ;) (Jag är mäkta stolt och måste få skryta lite; -9,1 kg sedan jag skrev in mig i slutet av oktober...)

• Charleston

Dålig aktivitet här... Ingen som har tid att skriva för allt sista-minuten pill som börjar bli?!? ;)(Ska pyssla HELA helgen; vigselprogram, festprogram/gästpresentation, göra serviettringar, spika musiken ordentligt, bordplacering och -skyltar, fixa back-up planen för fotograferingen om vi inte skulle ha vädrets makter med oss och säkert tusen andra saker jag förträngt...

Har iaf fått våra resehandlingar till bröllopsresan idag!!! (Vi åker till Barbados på måndagen, direkt efter Dagen D) Det ska bli sååå härligt!!!

Svar på tråden 3 juni 2006