Inlägg från: junibrud2006 |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden 3 juni 2006
  • junibrud2006

Senaste inläggen:

Tinilini

Nu har jag knåpat i hop våra "placeringskort". Jag hittade jättefina hjärtan i keramik som var målade i rött eller vitt och på dessa skrev jag namnen med guldpenna.Tänkte jag skulle hitta nått fint siden band och trä i högst upp för där fanns en liten ögla..
    Nu måste vi bara få ihop bordplaceringen åxå *pust*
    I morgon ska vi träffa kantorn och lyssna på lite musik och nästa vecka träffa prästen. Igår hämtade jag min klänning och sambon lämnade in sin kostym ¨på kemtvätt..Nu ska vi bara vänta på att liljekonvaljerna börjar blomma åxå
    Har lite problem dock med minstas klänning som är lite för stor ..men ska fråga barnens farmor om hon kan fixa det.
    Så snart bordplacveringen är klar så blir festprogrammet klart och efter vi varit hos prästen så blir vigselprogrammet fixat med..Men vad har jag glömt/förträngt...
    Hur liigger ni till ??

anmob

Måste fråga har alla träffat prästen? eller bestämt tid? Jag mailade ju prästen för nån månad sedan för att fråga om något och då sa han att han skulle kontakta oss snart för att boka en tid men än har vi inte hört något.

Yllo

junibrud2006
    Vi har beslutat att skippa vigselprogrammen helt. Kändes lite som överkurs ska jag erkänna, men jag tror att du utan problem kan beställa 75 st.. då får alla ett eget och så har ni några i reserv om det dyker upp andra gäster till vigseln som inte är bjudna på festen

Själv sitter jag och funderar på hur jag ska ha håret. Letar frisyrer på nätet som jag ska försöka välja mellan. Har provkamningen nästa vecka på lördag så det vore ju bra om jag lyckats klura ut det tills dess

• junibrud2006

Akkidakki - Vilket underbart fynd! Älskar verkligen Salming! Synd att det är så långt att åka för min del annars skulle jag sätta mig i bilen direkt.

I eftermiddag ska jag till sömmerskan på andra provningen av klänningen. De har sänkt axelbanden, lagt ut och sytt in lite men antagligen måste den läggas ner ytterligare. Det lär även visa sig om jag måste jaga efter en ny bh. Har köpt en, men är lite osäker om den verkligen kommer att passa under klänningen. Nåja, det visar sig väl i eftermiddag! Därefter blir det träning och goood middag i solen.

• junibrud2006

Malin A - Vilka underbara föräldrar! Kul för din M2B imorgon. Jag är väl invaggad i planerna för min karl, men vågar inte avslöja något utifall han smygläser BT...

Igår var vi på valskurs. Resultatet - det blir ingen vals på bröllopet. Dock en fantastiskt mysig låt som vi båda gillar!

• junibrud2006

Stor&Liten - Vilken härlig hippa!

• junibrud2006

Idag träffade vi kantorn och fick lyssna på lite olika in- och utgångsmusik. Det blev dock det vi tittat på tidigare. Vi kommer gå in till Canon in D av Pachelbel och ut till Bouree ur Water Music av Händel. Skönt att äntligen ha bestämt sig!

• junibrud2006

Akkidakki - Stackars dig! Fy så trist när man fixat och börjat få ordning på allting. Styrkekram!

• junibrud2006

En liten fråga... Vi ska skicka iväg våra bordsplaceringskort för tryck och funderar på att ha något annat än våra förnamn på just oss två. Har ni några idéer - förutom då brud och brudgum?! Har kört fast!

• junibrud2006

Imorgon ska jag till frissan och göra provuppsättning! Hurra! Och igår ringde prästen. Givetvis när jag satt på x2000 med urusel täckning så det bröts efter någon minut och nu svarar han inte på mobilen... MEN vi hann dock bestämma - nästa onsdag 17 maj klockan 17 i kyrkan. Hurra!

• junibrud2006

Nu har jag varit och gjort provuppsättning! Kändes jättebra. Och imorgon tar jag bilen till Kista och hälsar på min tärna och tittar på lite klänningar till henne. Ska bli kul!

Svar på tråden 3 juni 2006