Inlägg från: Markusbrud |Visa alla inlägg
  • Markusbrud

3 juni 2006

Hej tjejer!
    Jag har inte varit med i tråden på MYCKET länge, men jag har följt er hela tiden :)
    Jag börjar få ordning på allt också, det är 78 som har tackat ja!!! Oj jag trodde att det skulle vara färre...

Ialla fall så verkar allt flyta på. Jag har precis bokat tid för mani- och padikyr till mig och tärnan på fredagen innan. Hur många ska vara lediga på fredagen?

Jag har även bestämt mig för att binda min och tärnornas bukett, så jag har lite att pyssla med dagen innan. Sen hoppas jag att solen skiner och att jag bara kan slappa hemma hos mina föräldrar och att vi ska grilla något gott på kvällen :D så att jag glämmer bort att vara nervös...

Sover ni tillsammans eller var för sig natten innan? Jag sover hos mina föräldrar, där kommer jag även att göra mig i ordning (Emma Nors kommer) så min m2b får drömma lite :)

kram kram

• Markusbrud

Usch idag känner jag mig stressad, vissa dagar känns det som om jag inte har någon koll på nått...

Jag har bestämt hur placeringskorten ska se ut och på tisdag ska vi öva med prästen och då ska även ett utkast på+ vigselprogrammet tas med. För att inte glömma hindersprövningen! Ikväll är det valsövning som gäller, den måste sitta snart. Det är inte långt kvar nu :D

• Markusbrud

Är det ingen som är här och vill vara pirriga med mig?

Har ni några sista minuten problem ännu?
    Jag fick just höra att vår tårta levereras klockan tio och det kommer inte vara någon i lokalen förrän vid ett :O
    Så det är lite stress, men min pappa lovar att han tar den bollen...

JAg är ialla fall helt nipprig. Ska snart iväg och hämta klänningen :D

Svar på tråden 3 juni 2006