Inlägg från: Victory |Visa alla inlägg
  • Victory

3 juni 2006

Träff med fotografen, vigselsamtalet och provmöblering av festlokalen avklarat! Och allt detta har jag klarat trots magsjuka!!

Min blivande har gått ner 10 kg och är jättestolt! Och jättesnygg !!!

Ja, det är många små saker vi kan bocka av på listan och det känns sååå skönt! Men fortfarande är det mycket kvar, t.ex. festprogrammet och CD-skivorna till festen.

• Victory

2 veckor kvar!!! Vid den här tiden håller vi nog på att fotograferas!

Akkidakki: När vi har varit utomlands har vi växlat en del innan vi har åkt och även tagit ut i automat om pengarna inte har räckt (vilket de aldrig gör ) Det har funkat hur bra som helst! Men jag skulle nog inte betala med kortet på restauranger och affärer.

• Victory

Yllo: Visst är det konstigt? Plötsligt vaknar de och inser att vi ska gifta oss om två veckor!?! Det har plötsligt blivit fart på min älskling oxå, så nu är transporten snart fixad! Det blir med största sannolikhet en crémefärgad cadillac! Mycket bra, med tanke på att vi har créme och plommon som färgtema

• Victory

Åh, så skönt att ha långhelg! Den här tiden behövs verkligen för att få klart allt! Festprogrammet och vigselprogrammet ska bli klara, musiken till festen och lite annat smått och gott. Sen måste vi nog storstäda lägenheten oxå, så vi slipper göra det nästa vecka.

Men det mesta börjar faktistk lösa sig så jag börjar kunna slappna av! Hoppas bara att jag slipper den här magsjukan jag nu har dragits med ett par gånger de sensaste veckorna

• Victory

Glömde ju säga att jag ska på provsminkning imorgon, och så frågade en kompis om jag skulle vara hemma imorgon kväll... Hm, är det möhippa på gång, tro

• Victory

Jag köpte en enkel svart spiralbunden bok på Åhléns idag för 150 kr, som jag ska använda som gästbok. Jag tänker att det blir snyggt med svarta blad för då kan man skriva med guld- oc silverpennor. Sen tänker jag också klistra in bilderna från engångskamerorna i den. På framsidan ska jag klistra på ett ljusare papper med bild/text i våra färger.

• Victory

EN VECKA KVAR!!! *sliter med festprogrammet*

• Victory

Tack, Rosenhaga! Visst ser jag fram emot nästa lördag nåt enormt, det är bara några sista "hinder" att ta sig över nu! Men jag har lovat mig själv att jag ska vara klar med alla förberedelser imorogn så att jag bara kan njuta sista veckan! Så det är inte så farligt som det kanske lät

• Victory

Rosenhaga: Jag ska ha semester onsdag-fredag nästa vecka (kanske slutar jag även tidigare på tisdag eller är ledig hela dagen om jag känner för det). Men då har jag inte tänkt jobba ihjäl mig utan bara koppla av med massage, ansiktsbehndling, kurbad och nagelförlängning! Ska bli underbar uppladdning inför lördagen!

• Victory

Puh! Nu har jag jobbat med festprogrammet hela kvällen och kan känna mig ganska klar! Skönt! Nu återstår bara att skriva ut och häfta ihop, men jag har ju hela morgondagen på mig också!

Rosenhaga! Ja, jag lovar att tänka på dig när jag ligger där i badet och blir ompysslad!

Svar på tråden 3 juni 2006