3 juni 2006
Blivande maken och jag pratade om det igår kväll och vi kom fram till att vi ger honnom en vecka till och har vi inte hört något då så får vi väl ringa honnom.
Vad jag vet ska vi inte öva i kyrkan.
Blivande maken och jag pratade om det igår kväll och vi kom fram till att vi ger honnom en vecka till och har vi inte hört något då så får vi väl ringa honnom.
Vad jag vet ska vi inte öva i kyrkan.
Nu har jag blivit hippad. De tog mig igår eftermiddag. De var dock väldigt snälla mot mig och jag fick bara påmig en slöja som de sytt fast på ett lila plastdiadem. De släpade runt migpå stan en varvmed ögonbindel men det var inte så farligt förutom att ögonen rann nåtförskräckligt. Sedan var vi och provade på att dansa Linedance. Det var jättekul. Efter det var vi hemma hos en av tjejerna och drack lite bål och åt grönsaker med dipp. Sedan bar det av till Harrys där vi åt mat och lite annat. Jag och min tärna gick hem när de stängde men de andra gick hem tidigare. Jag hade i varje fall roligt. Tyckte det var alldeles lagom hippa.
Nu har vi snart gjort klart våra festprogram Det känns skönt att det nästan är färdigt. Sen har vi försökt få tag påprästen men han har inte ringt tillbaka.
Nej vi var på Harrys i Norrköping. Men där var det också flera hippor och en svensexa.
Jag sitter här och har kollat på melodifestivalen. jättekul att Finland vann tycker jag. Är ensam i dag eftersom min sambo är på svensexa. Pratade med honnom i telefon för en stund sedan och han var riktigt skitfull. De har nog gjort sitt bästa för att supa ner honnom rejält. Blir tungt för honnom i morgon. Men jag får väl ta vilden och gå bort till Farmor och fika. Vi ska ju träffa prästen kl 15 så det är väl bäst att han får vila på förmiddagen.
Jag ska ha dubbelnamn efter att vi gift oss. Med mitt gamla som mellannamn. Ingen av oss har jättevanligt efternamn men mitt är lite ovanligare
I går hade vi besök av Prästen. Vi känner honom sedan tidigare och det känns ganska skönt. Det fanns inte så mycket att diskutera eftersom vi redan valt psalmer och ut och ingångsmusik. Nu känns det helt plötsligt ännu mer verkligt. Känner nervositeten kommer krypande. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobbet när huvudet är fullt av tankar på annat?
Ja usch vad jag börjar bli nervös. Har också gått igenom massor av gånger allt som kan gå fel. Lilleman är ju förkyld så det fattas bara att han får ett kruppanfall natten till Lördagen.
Var i lördags och övade på dansen vi har fått privat lektioner av min sambos kompis mamma. Oj vad de kommer bli imponerade av våran wienervals på lördag
Tänkte jag skulle försöka jobba den här veckan förutom på fredag men hur jag ska kunna koncentrera mig vete katten.
skit också jag har fått urinvägsinfektion. Brukar kunna må ganska dåligt så jag ska till läkaren nu och kräva en antibiotikakur. Vill ju inta hamna i sitsen att få 40 graders feber till helgen
Var hos läkarenigår och fick min antibiotika. Nu ska jag nog vara fit for fight på LÖrdag.
Nu drar det ihop sig för oss. Jag både längtar efter lördagen och bävar. Men mest längtar jag nog.
Suck nu har lillkillen blivit sjuk. Han har 40 graders feber. Hoppas bara han blir bättre till i morgon