Inlägg från: juni3brud |Visa alla inlägg
  • juni3brud

3 juni 2006

Hjälp... nu känns det som om det är nära... Känns som om jag har glömt ngt... Har gjort MASSOR med listor men jag känner på mig att det är ngt...

Ngn som har listan på datorn och kan visa den...??? Alltså "att göra listor"

• juni3brud

Så nu var hippan bortgjord... oj vad skoj det var. Älskar mina vänner som lagt ner sånt arbete på lilla mig. Allt var helt perfekt...

Ska träffa prästen imorrn och fixa med det sista nästa vecka och valsen... ja, den kanske vi borde träna på... *skratt*

• juni3brud

Var igår och träffade prästen. Bestämde hur vigselprogramet skulle vara och så fick vi träna... Jag börjar tvivla på att jag kommer att ta mig genom den där gången... jag var hur nervös som helst igår när det inte var en kotte där förutom vi och prästen hur ska det då gå på D dagen??!!!

Har iaf skrivit viglselprogramet nu! *puh* En sak mindre... i att göra listan...

• juni3brud

Nu är det bara 11 dagar kvar... sen när man vaknar dagen därpå är det dagen D... Börjar bli riktigt nervös... och stessad...

• juni3brud

Nu närmar det sig med stormsteg... Min m2b har svensexa idag/kväll... Hoppas att han kommer hem både hel och ren fast framför allt hel. Det finns inte så många dagar att läka skrubb sår och fixa till bulor i pannan... för att inte tala om brutna ben och armar... Sist gänget hade svensexa för en annan i gänget så hamnade han på akuten med hjärnskakning... Men han ringde för ett tag sedan och då var allt okej...

• juni3brud

Den går jätte fort... I veckan ska massor med saker fixas. Träffa frisören, sista kolla av klänningen, klippa och färga håret, klippa dotterns hår, sol spraya mig, fixa naglarna + massor med annat... Gjorde beställningen på systemet i fredags... och då säger tanten som tar emot beställningen att... "vi får väl se om vi hinner få hem allt" Jag ville bara dö!!! Jag ringde på måndan och frågade när jag måste lämna in för att de skulle hinna och fick till svar att det räckte med måndan innan om vi skulle ha det på fredan. Så jag var ju minst en dag före... Fattas nu bara att vinet som vi efter många om och men (och många flaskor och lulliga kvällar) enats om inte skulle hinna komma...

Aja, det får vi lösa då isf... 6 dagar kvar!!!

• juni3brud

Bil ja, min m2b fick äntligen tummen ur så nu har vi en cab av ngt märke (?) att åka i från kyrkan. Han kommer att köra och jag åka eftersom det inte finns ngt baksäte. Det blir till att stanna efter vägen och pussas..

• juni3brud

En helt underbar dag... Var dock så nervös under vigseln att jag var nära att tuppa av... Minns bl.a inte vad jag hette när jag skulle säga löftena... trots att prästen läste före...

Festen var underbar... trots att serveringspersonalen var total katastrof... missade att man serverar brudparet först... bl.a. men vi njöt och alla blev mätta och fulla och hade det alldeles helt underbart roligt...

Svar på tråden 3 juni 2006