3 juni 2006
Vi ska träffa prästen på söndag hemma hos oss sen sa hon när jag pratade med henne i telefonen att vi ska träffas en gång till i kyrkan så man kan öva, ska ni andra det?
Måste sen göra klart vigselprogrammen och bordsplaceringen
Vi ska träffa prästen på söndag hemma hos oss sen sa hon när jag pratade med henne i telefonen att vi ska träffas en gång till i kyrkan så man kan öva, ska ni andra det?
Måste sen göra klart vigselprogrammen och bordsplaceringen
Idag har jag hunnit med massor
var föst ute i taxinge och träffade fotrografen och gick igenom allt där med honom och såg ut bra platser att ta kort, mest blir det vid kyrkan.
Sen åkte jag till Stockholm och provade min klänning för första gången, den kom hem igår,
klänningen var lite stor så nu ska de fixa den så jag får pröva iogen nästa vecka
hittade sen en massa saker där, köpte hanskar tiara smycken skor sjal ja det blev massor, hon had så mycketr fint i bröllopsbutiken
å självklart fick jag med ett blått strumpeband så då slapp jag stressa iväg för att köpa det
sen har jag fixt och beställt blommorna till kyrkdekorationen, fixat smycken och hårprylar till min dotter
känns som man bara handlar å handlar hela tiden alltid kommer man på nytt
sen har jag fixat klart festprogrammet och börjat med vigselprogrammet.
Ingen sovmorgorn i morgon, ska iväg och fixa med bordsplaceringen och skriva namnen på laceringskorten, träffa toastmaster mina föräldrar och serveringspersonal och gå igenom allt igen så att allt ska klaffa precis som vi vill.
Tänk det e bara två veckor kvar nu å så spännande det är
Jag byter också bort mitt och barnens
-sson namn till hans utlänska namn,
snacka om att detta år gått fort sen jag började min planering, och nu bara en vecka kvar.
bokade in mig och min mamma på spa till på torsdag ska njuta hela den dagen å bara ta det lungt och sköt
sen de andra dagarna är det små grejer att fixas hela tiden.
Ska i kväll försöka göra klart vigselprogrammet och börja göra mina cd skivor som vi ska ge som presenter till våra gäster som minne, med musik från kyrkan och bröllopsvalsen och flera andra låtar.
Festprogrammet klart och det är skönt.
Nu ska jag börja natta barnen och sen setta igång å jobba med programmet och tänka på att i morgon är det mindre än en vecka kvar
Lycka till nu alla tjejer på lördag
håller tummarna för fint väder
wow viken dag
helt oförglömmlig, känns som en saga
allt var så lyckat
har aldrig varit så lycklig och kännslan sitter kvar än och hoppas den aldrig försvinner
Har redan fått bröllopsbilderna från fotografen
har lagt upp lite på hemsidan
www.rabiochmiasbrollop.dinstudio.se