3 juni 2006
Tjejer med dataproblem, varför inte skaffa ett litet fint USB-minne och spara allt det viktiga på?
Tjejer med dataproblem, varför inte skaffa ett litet fint USB-minne och spara allt det viktiga på?
Fick klart bordsplaceringen imorse, tror att det blir bra och att alla får trevligt.
Toastmadame var och hälsade på igår, litar helt på henne. idag ska jag försöka ringa fotografen och serveringspersonalen samt meddela caterignfirman slutantalet.
Tror att allt är under kontroll, förutom min kära mor, igår frågade hon om det var någon möhippa på G...hur ska jag kunna veta det?! Blir så trött...
Tar min blivandes efternamn, hos oss har det inte varit någon större diskussion, även om jag givetvis har fått välja själv.
Snart dags att sova, nerverna på helspänn Lycka till imorgon tjejer!
Ja visst har första månaden som gift gått fort!!
Vi ska också ta tag i och beställa tackkort och förstoringar. Tyvärr hade vår fotograf problem med kameran så många bilder blev ljusskadade så urvalet är inte det bästa. Jättetråkigt men jag försöker att inte hänga upp mig på det, kanske kan vi skratta åt bilderna om 30 år. En del ser riktigt effektfulla ut med ljus som ser ut att stråla ut från mig. Fotografens priser på tackkort är dock väldigt höga, så jag tror att vi ska gå igenom fler bilder som släktingar och vänner har tagit för att se om vi hittar något bra kort där och bara ta "fotograf"kort till de närmaste.