hej på er
Gissa vem som blev tagen på möhippa igår... de kom hit och väckte mig på sängen kl 8.30. Fick på mig underställ, spetsgardin som kjol och ännu en gardin som slöja. Fick först en underbar hotelfrukost på scandic, sedan fick jag göra massor av uppdrag, tex klippa tvättråd från killars kalsonger, samla sexråd i en bok, dela ut kyssar(godisar), hjälpa till i parkeringshuset i femman, där jag tryckte på knappen och gav dem biljetten. Fick ihop lite pengar på dessa uppdrag och fick gå in på systemet och köpa vad jag ville ha. Blev lite kompis med en kille i kassan =)
I slottskogen var det picknick och jag fick en stor skylt med "Jessicas salsakurs" där jag skulle dra dit folk och lära dem salsa. Det var lagom pinsamt. Var också i en lokal och lärde oss Linedance, vilket var jättekul. Middag och sexparty på kvällen, där jag hade som uppdrag att presentera alla leksaker. Det var väldigt mycket som anspelade på sex den här dagen, men det grundar sig i att jag funderade på att bli sexilog för några år sedan. Då får man stå sitt kast när det gäller pinsamheter mm. Hade en väldigt rolig dag, var sååå trött när jag väl var hemma igår. Nu behöver jag inte längre vara nervös inför möhippan, nu är den över.
Vänta du yrvädret, snart är det din tur!