Systrar, hjälp mig nu!!
Kickit, hur har det gått?
Förstår dig till 100% ville jag bara säga.
Jag och min förra kille gjorde slut i oktober förra året pga just detta; han kunde inte bestämma sig om han ville bo ihop. Till sist ville han inte ens det! Han tyckte det var bra som det var. Men det tyckte inte jag.
Jag orkade inte med att vårt förhållande bara är på hans villkor när det gäller framtiden. Jag mådde jättedåligt och var jättedeppad under det sista halvåret. Gjorde exakt samma som du, försökte med alla knep och tips...
Till sist kände jag; det är ett naturligt behov att planera framtiden tillsammans om man varit ihop så länge... Det kan väl inte vara nåt fel på mig för att jag vill flytta ihop???! Jag älskar ju honom!! Det blev ett helt infekterat ämne och jag smög på tårna sista tiden pga allt tjafs...
Vi gjorde slut flera gånger. Mycket gråt. Han kom förbi bara för sex de sista gångerna...
Jag orkade inte med honom! Och jag vill ha en kille som jag är på samma nivå med, när det gäller framtiden. Jag vill inte leva på bara hans villkor! (Trots allt är vi båda 28 år i år, lite stabilitet i livet vill man ju ha...)
Du får se om du orkar vänta in han, jag önskar dig all lycka till! Men glöm inte ditt BEHOV och dina önskningar...
Kramar