Inlägg från: Too Be gift nu |Visa alla inlägg
  • Too Be  gift nu

Vårt underbara bröllop i Las Vegas (bilder och berättelse)

Cattis28
    Tack så mycket !
    Det var verkligen en upplevelse - helt underbart var det där ute i Valley of Fire och Las Vegas var en kanon-stad !
    Är så glad att vi hade fotografen och en som videofilmade oss så vi kan titta och minnas !

• Too Be  gift nu

Ängla
    Tackar !

Ja, det var verkligen speciellt i Vegas !
    Ute i Valley of Fire där vi gifte oss var det underbart vackert och själva staden var helt kanon.
    För att inte tala om vädret - vi hade 30-35 grader och skorts och t-shirt väder på kvällarna.
    Sedan kom man tillbaka till Sverige och frös:):)

Kan verkligen rekommendera Las Vegas som resemål !!

• Too Be  gift nu

Dröm
    Tackar - ja, vi hade jättehärliga omgivningar !!

• Too Be  gift nu

MalinPalin
    Ja, det är kul att se korten där jag har mina ombytesskor på - passar ju jättefint med brudklänningen

I och med att vi klättrade runt bland massa klippor för att ta olika kort så var det bäst att ha skor att byta till som inte hade klack:)
    Dock hade jag ju inte tänkt ha med just mina svarta/gröna skor på korten:):)

• Too Be  gift nu

Theannapanna

Tackar !

Ja, omgivningarna var nästan overkliga - man kunde nästan inte ta in hela landskapet för det var så otroligt vackert.
    En på jobbet sa när hon så bilderna att kulisserna såg så verkliga ut:):)
    Ja - det var snällt av fotografen att ta med mil och mil av ökenkulisser till oss:)

Om ni kan så rekommenderar jag verkligen en resa till Las Vegas - stan är helt otrolig och vi kommer med all säkerhet att åka dit igen när vi får råd !!

• Too Be  gift nu

Nu har jag uppdaterat vår sida med fler bilder och lagt ut en länk där man kan se alla bilder direkt.
    Kom på att det var rätt jobbigt med länkar till varje bild:):)

• Too Be  gift nu

Fru G-lund
    Jag hade dom med mig - tiaran från Tradera och pärlorna från där jag köpte bröllopsklänningen.
    Sedan visade jag bara en bild på hur jag ville ha håret - där har modellen en tiara.
    Pärlorna satte han sen lite här och där i håret.

• Too Be  gift nu

Miemie
    Hejsan !
    Kul med besök från lite andra utomlandsbrudar:)

Era bilder såg jättemysiga ut !
    Allt från din asien-inspirerade klänning till alla dom matchande västarna - jättesnyggt !!
    Ser fram emot att se fler bilder på er om ni lägger ut fler !
    Vilken tur att allt löste sig med datum innan så att ni fick vara med om detta !!

Nu är vi fruar !!

• Too Be  gift nu

Emma 06
    Tackar så mycket !
    Ja, det var en verklig upplevelse att leva länge på:)

Klänningen är en Venus Bridal - Angel & Tradition, nrAT159.
    Får se om länken blir rätt:
    www.venusbridal.com/cgi-bin/description.asp&dressline=AngelTradition

Jag höll länge på att leta på hemsidan efter min klänning - tills jag såg att detta var min klänning, bara att det är röda broderier på den på bilden:):)
    Fast jag tycker att klänningen var mycket finare i verkligheten än på deras hemsidas bilder !!

• Too Be  gift nu

Emma 06
    Ja, visst - det är bara att fråga:)

Den finns i Sverige och jag köpte den i Växjö för 5100kr - det var den första jag provade och sedan var det ingen annan som dög:)

På den här länken ska butiker som säljer Venus Bridal ligga (om jag får med rätt länk):
    www.venusbridal.com/cgi-bin/vStoreResult.asp

• Too Be  gift nu

Liebchen

Kul att du hittade min gamla tråd:)

Tackar så mycket !
    Det var lika härligt att vara där som det ser ut.

Svar på tråden Vårt underbara bröllop i Las Vegas (bilder och berättelse)