• Sister of the Night

Hallå där BT...

Jag skrev ett ganska långt inlägg i "Du är vad du äter-"tråden. Enligt en inforuta kunde mitt inlägg antingen A) Inte skickas eller B)skulle granskas. (Jag förmodar att det i det senare fallet kommer med i tråden snart?)
    Hur funkar det? Får man nån bekräftelse på om det försvunnit i "cyberrymden" eller dyker det bara upp -eller inte- i tråden?
    Har aldrig fått upp den där rutan förr, så jag är lite fundersam på om jag måste skriva om alltihop elle hur det funkar egentligen.

• Svar på tråden Hallå där BT...
  • Princessdiamond

ett tips, om du har möjlighet och tid att va kvar vid datorn en stund efter du skrivit, är att alltid göre en kopia på det du skrivit innan du skickar det..
    för säkerhets skull..
    och blir det krångel som nu så kan du ju alltid klistra in det i ett worddokument tills du vet vad som hänt med ditt inlägg..
    så kan du ju försöka skicka det igen lite senare..

• Sister of the Night

Tack så mycket för tipset! :)
    Har inte tänkt i de banorna hittills, men det kanske är dags att börja... ;):)

• Princessdiamond

jag gör iaf så..
    har själv "förlorat" inlägg..
    e väldigt irriterande

• Sister of the Night

Vist ÄR det!! FAst jag har sett att det dök upp i sagda tråd till slut. Men det kan ju vara bra att veta att detta kan hända på detta forum också.
    Tack för hjälpen hursomhelst :)

• Sister of the Night

*håhåjaja, staaaaaaavningen... :D

• Princessdiamond

hihi ;)

är du också en sån som stress-felstavar??
    jag e ju faktiskt eg duktig på skrivning..
    svenska va favoritämnet i skolan..
    men det har bara gått utför mer och mer..

• Ellte

Om inlägget inte bryter mot några regler (länkar eller "fula ord") kommer det komma tillbaka... Detta kan dock ta LÅNG tid...ibland flera veckor...och inlägget läggs då på den plats där det skulle hamnat om det godkänts från början = ingen kommer märka det :( Jättetråkigt och jag försöker numera att komma ihåg att kopiera mina inlägg innan jag postar...

• Sister of the Night

Ja, jag gör ju verkligen det!! :D Blir sååå irriterad på mig själv, för jag är också en gammal älskare av svenskalektionerna och har egentligen inga problem med stavningen (Tänk om matten hade gått lika lekande :))

Ellte, tack för info! Inlägget har dock kommit med, så det har nått ut. :)
    PS. Nåt litet fult ord som exvis svordomar kommer med någongång om sänder... men fulare än så blir det allt inte! :D

• Princessdiamond

*flinar igenkännande*
    jo men matte va väl jääääääättekul? ;):D

• Sister of the Night

Mmmmm.... Just ja! :D:D:D:D

Svar på tråden Hallå där BT...