Inlägg från: Sister of the Night |Visa alla inlägg
  • Sister of the Night

Hallå där BT...

Jag skrev ett ganska långt inlägg i "Du är vad du äter-"tråden. Enligt en inforuta kunde mitt inlägg antingen A) Inte skickas eller B)skulle granskas. (Jag förmodar att det i det senare fallet kommer med i tråden snart?)
    Hur funkar det? Får man nån bekräftelse på om det försvunnit i "cyberrymden" eller dyker det bara upp -eller inte- i tråden?
    Har aldrig fått upp den där rutan förr, så jag är lite fundersam på om jag måste skriva om alltihop elle hur det funkar egentligen.

• Svar på tråden Hallå där BT...
  • Sister of the Night

Tack så mycket för tipset! :)
    Har inte tänkt i de banorna hittills, men det kanske är dags att börja... ;):)

• Sister of the Night

Vist ÄR det!! FAst jag har sett att det dök upp i sagda tråd till slut. Men det kan ju vara bra att veta att detta kan hända på detta forum också.
    Tack för hjälpen hursomhelst :)

• Sister of the Night

*håhåjaja, staaaaaaavningen... :D

• Sister of the Night

Ja, jag gör ju verkligen det!! :D Blir sååå irriterad på mig själv, för jag är också en gammal älskare av svenskalektionerna och har egentligen inga problem med stavningen (Tänk om matten hade gått lika lekande :))

Ellte, tack för info! Inlägget har dock kommit med, så det har nått ut. :)
    PS. Nåt litet fult ord som exvis svordomar kommer med någongång om sänder... men fulare än så blir det allt inte! :D

• Sister of the Night

Mmmmm.... Just ja! :D:D:D:D

Svar på tråden Hallå där BT...