Hur många känner igen mitt nick?
Vi har också mötts!
men jag har bytt nick..... :)
Vi har också mötts!
men jag har bytt nick..... :)
Vill gärna säga, men har varit tvungen att byta av en speciell anledning.... :(
Och det käns lite riskabelt att basunera ut det...
känns, skulle det ju vara! :)
Här är en till musiker! :)
Min-ah
Physalis är bra för magen :D
Jag är sångerska, gjorde musikerutbildningen i London, gör nu min operautbildning.
Jag spelade fiol för en herrans massa år sedan. Inte för att jag någonsin blev speciellt bra, men gud vad jag saknar att sitta i orkester!
Kul att träffa lite musiker! När stundar bröllop? Eller det kanske redan har stundat? :)
min-ah
jag gifter mig den 9/9 i år, och min m2b är från örebro!!! Det var där du pluggade va? Och jag tar mer är hjärtligt emot tips och råd från er som haft er stora dag.
:)
På tal om IE, så tycker jag det är tråkigt att många anser den utbildningen vara "snäppet under" musikerutbildingen. Jag menar, det är ju en helt annan utbildning, som är minst lika krävande, och kräver minst lika mycket talang!
Jag får säga att jag hade nog aldrig klarat att gå IE, då jag är fruktansvärt talanglös när det gäller pedagogik. Jag ser upp till IE-studerande då de kan något jag absolut inte kan. :)
min-ah och mitt hjärta...
Min m2b är en duktig gitarramatör (och dessutom otroligt musikintresserad), och vi tänkte faktiskt spela ihop för första gången på vårt bröllop (jag på fiol, hehe...)! Vi tänkte ha ett "gammaldags" brudfölje bort till festlokalen, där vi på vägen spelar folkmusik ihop medans gästerna dricker champagne. tror det kan bli lite sött i brudkläder. eller kanske cheezy? ....
Till vigseln står hela andra året på köpenhamns operaakademi (utom jag då...)och agerar operakör! Hurra!