• anpiemonus

Anpiemonus- ny tråd

Ups! Såg att den gamla tråden var avstängd för svar!

Madelyn- hur går förberedelserna?

För oss närmar sig första bröllopsdagen!

• Svar på tråden Anpiemonus- ny tråd
  • anpiemonus

Hello Hult!

Prova Pärlshoppen på Västermalmsgallerian eller Sturegallerian, de kanske kan hjälpa dig! Jag köpte mina på Lillys Brud och Fest på Karlbergsvägen...

den 18e gifte vi oss, för exakt 11 månader sen! gulp! tiden går fort....

När smäller det för er då?

• anpiemonus

Första juli! Wow, det är ju hur snart som helst! vad kul!!!!! Måste kännas superspännande! hr ni det mesta klart eller är det fortfarande större grejer som måste lösas?

vi ska fira genom att ha picnic (om vädret tillåter) på Drottningholm och sen gå på lyxmiddag och till sist tillbringa natten på samma hotell som vi hade på bröllopsnatten!

• anpiemonus

Halloj halloj....nej inga bebisar än på ett tag . Vi kommer nog att ta ett lite enklare rum den helgen och helt enkelt satsa er på nån lyxig restaurang. Har du några bra tips? Funderar på Vassa Eggen....

I sommar är det Kroatien som gäller, ska boi kanonskönt! Ska ni åka nånstans efter bröllopet?

• anpiemonus

Det gör ni helt rätt i! Ibland måste man komma ifrån lite och bara ta vara på varandra! Ha det så mysigt!

• anpiemonus

Vad bra! de är verkligen superduktiga! Jag hade 6 st i håret (mest för att de var så jäkla dyra..typ 80 spänn styck) så 8 låter nog alldeles lagom! Skoj!!

• anpiemonus

Hello!

Njaa....det där med halsband var lite trickigt. Jag tänkte ha det först med små örhängen, men eftersom jag skulle ha så stora örhängen så kände jag att det blev lite för mycket med halsband...det bästa är nog att prova hela kitet och kika i spegeln. Det kan ju också bero på håret, slöjan etc.

Svar på tråden Anpiemonus- ny tråd