• roffan

Men kan jag gå och lägga mig någongång???

Gahhh! Nu är det torsdag och bara två dagar kvar! Hjälp! :) Kan inte heller sova.

• roffan

Nä... Har inte gjort klart bordsplaceringstavlan, inte gjort någon "att göra-plan" för den stora dagen, inte checkat av hur vi verkligen gör med barnen under våran hotellvistelse (tror dock att berörda vet, men ändå!) och inte städat ordentligt inför svärmors två veckor långa vistelse.. :) Annars är det lugnt, köpte underkläderna igår, och vågar inte prova klänningen i skräcken över att den kanske inte passar längre. Ska träffa fotografen och skriva ut programmen imorgon.

Hur går det själv?

• roffan

Skönt! Vad gör du uppe denna sena timma annars? Själv borde jag verkligen få min skönhetssömn! Har kört ansiktsmask och blev plötsligt orolig för att jag ska få utslag av den. Igår trodde jag att jag skulle få sår i hårbottnen av min toning.. Herre gud, det är inte klokt vilka bröllopsnerver jag har när allt kommer omkring! Men jag skulle aldrig erkänna det för mina närmaste. Jag är som en anka, flyter lugnt och stilla ovanpå och så paddlar jag som f-n under ytan!

Svar på tråden Men kan jag gå och lägga mig någongång???