Inlägg från: Zenobia |Visa alla inlägg
  • Zenobia

Gifta sig 2009

Har sätt att det finns fler som samlat sig här på Bröllopstorget som ska gifta sig 2009. Vi har ett par år på oss till den stora dagen =)

Men tills dess kan vi prata oss igenom tiden här.

Själv ska ja och sambon gifta oss 090909 =)

• Svar på tråden Gifta sig 2009
  • Zenobia

J&D

Visst är ja sjukt galen, men ja gillar det =)

Jag planerar inte bröllop just nu utan ja bara vet att det datumet ska vi gifta oss =)

• Zenobia

Hallå är ja bara ensam ja, tror de finns fler *ler*

• Zenobia

Vad glad jag är att ja fått en till här på forumet =) Välkommen Nationaldagen *ler*
    Själv förlovar vi oss snart 060606 =)

Bönan.

Precis som Nationaldagen så är det långt till 090909. Men vi gör det för en skoj sak skull efter som vi förlovar oss 060606 så vill vi vända siffrorna och få 090909.

• Zenobia

¤Nationaldagen¤

Det är som ja sagt till sambon om vi ska gifta oss 2009 så får han gå ner på knä och fria tills dess.
    Tack, det var en underbar förlovning på båten till Tallin =)

Penny J

Visst mycke kan hända på 3 år. Men det är som det har hänt mycke bara på dom 2 åren vi har varit ihop. Men vi har hus och planer på barn. Så då ligger inte 3 år så långt bort.

mugglesfan

Förlovningen enas man till samman, så tycker ja iallafall. Sen vet ja att min sambon måste man trycka på lite om nåt ska hända.

• Zenobia

Försvann du ¤Nationaldagen¤

• Zenobia

Vad kul att fler hittade hit och att du kom tillbaks ¤Nationaldagen¤

Dte är lungt, ja sitter och drömmer ja med och planerar. Jag tror jag har hittat platsen vi ska gifta oss på och att vi ska hyra stället så gästerna kan bo där. Vi ska gifta oss ute. Musiken vi ska gå in och ska gå ut är vald iallafall.

Förhoppningsvis ska ja ha ungefär samma vigselring som förlovningsring fast med sten i.

Jag har samma sak att min gubbe blir tokig på mig när ja sitter och funderar och grubblar.
    Har redan skrivit upp vilka vi ska bjuda, och min gubbe bara skrattade åt mig =)

fes

Grattis till att du ska förlova dig. Jag är nyförlovad sen en vecka tillbaks *ler*

• Zenobia

Jag har blivit gråhårig på vigseldatumet nu iallafall =)

• Zenobia

¤Nationaldagen¤

Ja det är tur fler är gråa på datumet, fast de är giftadatumet här som spökar för oss. Vilket datum har ni tänkt förlova er på nu då?

Annie´s song, den är fin den. Den funderar vi på att ha som bröllopsvals. Hittade låten på nätet och spelade upp den för sambon och han köpt de den.

Men som ingångsmatch ska vi ha "Av längtan till dig" och sen när vi går ut ska vi ha låten "Bara du och jag"

Kruxet med låtarna är att sambon vill inte ha nån som någon annan har haft på sitt bröllop. Vi var på ett bröllop för ett par veckor sen och då trodde vi att vi hade klarat oss. För dom hade inte dom låtarna i kyrkan. Men sen senare på kvällen vissade dom foton på brudparet och så tajmade dom in dom här låtarna =(

Vi ska ha några mer låtar under vigseln. Men vi får se vart de blir och hur det blir. Vi ska gifta oss borgligt ute. Sen ska ja försöka få tag på några som kan spela för oss också till vigseln.

Har du kollat in klänning och mat ännu? Vart ska ni gifta er?

Svar på tråden Gifta sig 2009