Gifta sig 2009
Hej Zenobia och ¤Nationaldagen¤ !
Här blir det oxå 2009 !
Hej Zenobia och ¤Nationaldagen¤ !
Här blir det oxå 2009 !
hehe ja jag är oxå ett planeringsfreak och har redan samlat bilder och köpt bröllopstidningar.
Först köpte jag tidningarna i smyg men för nån vecka sedan kunde jag inte hålla mig och visade dem för min blivande fästman. Han tyckte det bara var kul att jag gått och köpt de och gulligt att jag redan nu drömmer om hur de ska bli.
Idag satt och och tittade på vart man skulle kunna vara och jag förstår inte hur de som har gift sig har kunnat hitta "sitt" ställe ? Verkligen jättesvårt !
Men som tur är har man ju ganska mycket tid på sig och ingenting kommer att bestämmas nu, nu svävar jag bara omkring på drömmarna
Å så är ju min förlovnning om en vecka !!
hihi ja visst är det kul !
Samma för mig, endast blivande fästman och två kompisar vet om att vi ska förlova oss
Har skrivit annonsen kommer i tidningen den 25, hihi Så nöjd !
Träffades surfandes
på kärlekens hav!
Efter ett dopp
i kärlekens bad, är
vi nu ett ringmärkt par
Å så namn och plats.
Han står för ringarna så står jag för tillfället. Vi ska vara på Ästad Gård utan för Varberg www.astadgard.nu/
Där vi ska mysa, bada och basta och sova i deras svitstuga. Eftersom vi ska förlova oss på Midsommardagen så har de inte resturangen öppen men vi får en grill till stugan och det tycker ja var mysigare (och billigare ). Antagligen kommer vi va de ända gästerna så det kommer vara riktigt lugnt och romantiskt.
Jag längatar så jag spricker !
Här är min ring groups.msn.com/northside/frlovningsring.msnw
Ni rå ? vad har ni för planer ? Ringarna ?