Inlägg från: GrisRosa |Visa alla inlägg
  • GrisRosa

Gifta sig 2009

HEJ!!!!!!!!! Satt just o funderade på om det skulle finnas nån som jag!! Här lutar det åt Nationaldagen 2009 Fast ingenting e säkert eftersom det är gubben som måste få arslet ur vagnen och fria... Men förlovningen ståndar 070707

Älskar å planera!!

• GrisRosa

För oss tar ekonomin emot och sen ska en annan närstående familjemedlem gifta sig det året., men jag håller med, visst e det LÅNGT till 2009...

• GrisRosa

vi betämdes oss tillsammans för förlovningsdatumet, men sen får han fria innan det blir bröllop, så det kanske inte ens blir 2009 för oss till slut.. Blir det stilla svaret

• GrisRosa

Zenobia: Hoppas ni får en underbar förlovning på tisdag!! Ska tänka på er

• GrisRosa

Klart jag inte gjorde
    Vill ju bara inte visa hur mkt planeringsfreak jag är, så jag höll en låg profil så här i början........

hur långt har ni kommit?? Här är det mest jag som planerar, gubben skulle bli tokig på mig och jag överröste honom med alla mina tankar, planer och funderingar

Känns skönt på ett sätt att det e så långt kvar. För då gör det ju inget att man ångrar sig då och då

• GrisRosa

JIPPIEEEEEE En till!!
    SÅååå välkommen!

• GrisRosa

"redan samlat bilder och köpt bröllopstidningar."
    Mig i ett nötskal Fast det är bara sambon o en kompis som vet Å så hela BT förstås

Hur ska förlovnings ringen se ut? Har du tänkt på vilken vigselring du ska ha till? Tycker det är jätte svårt bara det, å välja ringar... Man ska ju ha dem hela livet!

• GrisRosa

Ååå låter skit mysigt!!!! o vilken finurlig dikt Vilken tidning, kanske man kan hålla utkik?

Vi ska bli ringmärkta 070707(såååååååå långt kvar) på en fotbollsarena i England Helt vår stil!! Sen skickar vi vykort när vi åker hem så att vi hinner berätta personligen för föräldrarna innan alla andra!

har kollat lite ringar, men jag har så små fingrar så det är svårt..

funderar just nu på 3mm enkla guldringar så att jag får plats med en liten alliansring sen Gubbens ring blir nog bredare!

Hoppas ni får det kanon mysigt!!!!!!!

• GrisRosa

Ja här spirrar planerna på minsann.. Själv har jag blivit lite grå på förlovnings datumet så det kanske blir framflyttat iallafall, vi får se

Jag har också hittat ut och ingångs kandidater
    IN: Annie´s song
    UT: Bröllopsmarsch från Delsbo

Vad har du tänkt?

Hoppas ni haft en skön midsommar!

• GrisRosa

funderar lite smått på årsdagen i mars. Men den e på en onsdag... Så då kan vi ju inte åka till England, eller..
    ..ja vi får väl se!

hade samma problem m musiken. En kompis hade "min" låt som ingångs musik och en rad andra fina låtar på sitt bröllop. Å även fast ingen utav våra familjer va me så känns det inte helt bra att ta de låtarna. De e ju liksom andvända... Så det blev o tänka om. Har lite funderingar på två disney låtar i kyrkan (sååå typiskt mig)

Det lutar åt att göra om mammas klänning, för hur kan man välja i denna underbara klännings djungel Har du hittat nåra alternativ??

Jag har nog tänkt så här:
    *Mordern lysningsfest nån månad innan bröllopet
    *Lunchbröllop
    *Middag m närmaste familj

Men sambon e nog mer inne på stor fest å middag, så vi får väl se...

• GrisRosa

fes

Man få gratulera till förlovningen

• GrisRosa

Spånar vidare i sommarvärmen , har vi nån mer?

Svar på tråden Gifta sig 2009