Träningskompis
Jag har samma önskan som dig, men tyvärr bor jag i Uppsala. Annars hade jag gärna hängt på. Försöker få med mig fästmannen till gymmet men om inte han vill eller kan så blir det att jag inte heller går. Dumt av mig.
Jag har samma önskan som dig, men tyvärr bor jag i Uppsala. Annars hade jag gärna hängt på. Försöker få med mig fästmannen till gymmet men om inte han vill eller kan så blir det att jag inte heller går. Dumt av mig.
Ja det var ju lite synd att det bara är en vecka kvar...
Känner du för att träna?
Jag blir gärna din spark i rumpan, jag sparkar inte hårt för bäst vad det är behöver jag en spark :)
Tyvärr har jag inte friskis-kort, jag tränar på Nautilus i Boländerna. Gillar du promenader eller joggning (obs ej löpning!)?
Jag jobbar i Märsta så jag får väl ta tåget till Sthlm så vi får väl ta en sväng runt Kungsholmen du och ja :)
Det skulle inte vara omöjligt, det är ju inte direkt dyrt med pendeltåget heller :)
Fru annaglitter:
Jag ska be att få återkomma med en passande tid i nästa vecka, tycker att det skulle vara trevligt.
Mi Vida:
Det har inte hunnit bli någon prommenad för mig än tyvärr, säg till när ni ska gå nästa gång så ska jag se om jobbet tillåter att jag åker in till Sthlm.
Jag blev hippad igår! Riktigt trevligt, inga pinsamheter heller, bara kul.
Jag följer gärna med på en prommenad men inte för att träna längre, klänningen är köpt insydd efter mig så jag får inte gå ner eller upp ett gram nu. Om tre veckor är den stora dagen! Jag följer gärna med för sällskaps- och bröllopssnackets skull :)