• Jeny

Vänner Lund tråd 3

Hej hej! är helt ny här på BT men jag ska iaf gifta mig i decmber i Kävlinge utanför Lund. Detta verkar ju vara en bra tråd för mig då! undrar om ni har några bra tips på fotograf, frisör och sminkös, catering osv i Lund? vi började planera för bara några veckor sen och har hittills bara planerat lokal och kyrka helt säkert.

• Jeny

Ja jag hittade hit! är här lite blandade datumar och så? kanske några som redan är gifta?

• Jeny

Hur var ditt bröllop då?
    Var var det?

• Jeny

Min syster gifte sig veckan innan och vädret var inte toppen då heller... hade ni många gäster?

• Jeny

ok men det var en bra dag då? rolig fest? Jag längtar verkligen till vårt nu, men det är nästan ett halvår kvar!

• Jeny

Vet någon här förresten någon bröllopsklänningsaffär i Malmö/Luns som säljer Nixa-klänningar och speciellt modell 393?

• Jeny

Jag kollade hennes sida, tyvärr verkade hon inte ha den modellen. Men man kan ju alltid åka dit och kolla!

• Jeny

Hur många är ni som brukar träffas och fika?

• Jeny

Hur mycket kostar det att ha den fotografen då?

• Jeny

ja jag får åka dit och kolla. Hörde att nixas klänningar med släp kostar runt 6000 kr. har alltid sagt innan att jag aldrig kommer lägga så mycket på en brudklänning men nu när det väl är ens tur vill man ju vara så fin det bara går och ha den perfekta klänningen. Har du handlat din klänning där?

• Jeny

är här någon fika på gång? om där är plats för en till så hänger jag gärna med. Vi ska inte berätta för någon om bröllopet förään inbjudan kommer ut (mer än våra familjer) så jag håller på att spricka nu med alla bröllopsplaner som jag knappt kan prata med någon om!

• Jeny

någon som har något bra tips på någon duktig och prisvärd florist i Lund?

• Jeny

vad går din bukett på? vad för slags bukett är det? jag vill mest ha röda rosor...

• Jeny

ok...har ett ställe i malmö också som jag funderar på...flowermania. Min systers bukett var en sån rund med krämfärgade rosor och den gick på 650 kr

• Jeny

jag kan tyvärr inte, jobbar natt så jag börjar 21.00

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3