Vänner Lund tråd 3
Bor inte i lund..bor i vinslöv...hyffsat nära och söker lite nya vänner...
Bor inte i lund..bor i vinslöv...hyffsat nära och söker lite nya vänner...
Jupiter2 :
Ja, jag har det.. 300m ungefär.. *Skrattar* synd bara att man inte skall köpa klänning, utan sy upp. Men har varit där och provat lite, det vill jag inte gå miste om. kommer nog prova en gång till! =)
Vi gifter oss 7april 2007. Har kommit en bit. lokal, kyrka, band, hår, smink, naglar, fotograf, bröllopsresa, bröllopsnatten. och har börjat smått med titta på inbjudningskorten.
Själv då? är du gift eller skall du gifta dig?
Jupiter2 :
oh det är inte långt kvar då...! Spännande. Nervös? Vad skall du ha för en klänning? Ja, jag har svårt för och låta bli med att fixa sakerna.. Tror att tidne går fortare om jag gör allt i tid.. Hoppas jag slipper bli stressad. hatar stress.
har ni gjort era inbjudningskort själv?
Jupiter2 :
Forever yours har många fina, har kollat på deras hemsida. Så fina! =)
Längtar så efter få min egen klänning, kan knappt bärga mig.. *ler*
Vi vill inte betsälla, vi vill göra själva, för få det lite mer personligt. Men ingen av oss är så pyssliga. så vi måste hitta någon som kan göra åt oss. Får väl se hur det går!
Jupiter2 :
Måste verkligen säga att både tiaran och klänningen var skit snygga.
Era inbjudningskort var häftiga, lite annorlunda än vad jag sett innan. men de var snygga! =)
chai :
nämre bestämt 7april 2007... bara 9månader kvar nu hihi...tiden går fort... snart 1år sne han friade. känns sjukt.. *haha* Vi tror att det blir runt 40inbjudningskort.
tar gärna emot hjälp, då jag inte har tålamod för och pyssla med så mycket. Ett eller två är max på sin höjd.
Vi har spånat om att de skall gå i vitt, ljusgrönt och ljusblått, då dte är vårt färgtema. Eller i något av de färgerna i alla fall. *ler*
chai :
min mail jojjon1982@hotmail.com
kul och få mail ibland, utan späm.. *s*
Izunia :
Oj, 150inbjudningskort, det var många... *ler* och jag som kände att 40-50st var mycket haha...men då kan jag nog slappna av lite.. tyckte jätte mcyket om era kort. Jätte fina!
Och klänningen var utsökt, så fin!
Izunia :
Kan tänka mig det. *ler* Hur gjorde du dom?=)
Izunia :
Okej. Jag är inte så pysslig av mig.. Så jag vet inte alls hur det skall gå med våra. Vill inte betsälla. vill göra egna, så jag får väl se hur det blir..haha.