• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Jupiter2

Ja det tycker jag med. Det är väldigt snålt att inte få provsmaka något.

Jag kan komma 11.30 i stället, inga problem. Är ändå ledig hela dagen...

• Izunia

vad snällt! bara du far sovmorgon!! Säg till om det är bättre senare!

När ska vi ta en fika tjejer? Hur länge är POV pa bröllopsresa? Borde ta det när hon är tillbaka och kan berätta allt om sitt bröllop.

• Jupiter2

Verkligen, jag tycker att vi anpassar oss efter henne - tar fikan när hon kan helt enkelt.

Ingen fara, jag har fortfarande migrän varje morgon, så jag får ingen sovmorgon i alla fall. Vaknar senast sju.

• bebop

Halloj!
    Har precis registrerat in mitt sista betyg

Körde förbi povs hus. Det ser inte ut som om de är hemma. Skulle de vara iväg två veckor? Eller njuter de bara av att vara nygifta?

Kan inte fatta att jag gifter mig om en månad! :-O Jag är coollugn. Har precis tillfrisknat från värsta magsjukan - så risken att åka dit igen om en månad måste vara typ en på siljonen - nu är det bara att tuta och köra.

I morgon är det vardag igen - hoppas Millans ringer snart och säger att jag ska komma och prova klänningen. Jag ska ta med kamera och fotografera den så att jag kan visa en bild på nästa fika!

Izunia - jag är rätt nöjd med mina naglar, men det känns som om pekfingernaglarna alltid har en tendens att vara kortare än de andra. Tycker du att jag ska stärka dem (med siden eller vad man nu gör) så att jag kan vara med säker på att ha snygga naglar till bröllopet?

• Izunia

jag tror det skulle vara borta 1 vecka...:?

jag tror inte det blir sa snyggt om du bara förstärker 2 naglar...men visst det gar! jag förstärker endast med silke och gele om nageln är djupt bruten..annars behövs det inte.

Du kanske trycker för hart med pekfingret när du skriver och haller saker..?

• bebop

Ah! Hur tycker du att jag ska göra? Bara vara allmänt försiktig?
    Finns det ingen mirakelkur för perfekta naglar? Det är ju sååå trist om jag lyckas hålla dem snygga nu, och så flisar sig ett par dagen före bröllopet. Kan man inte stärka dem på något vis?

• Izunia

man kan stärka sina naturnaglar med gelé utam att förlänga dem. Eller regelbundna manikyrer brukar halla naglarna i styr!! ;)

• bebop

Izunia - du är mitt dåliga samvete

Gelförstärkning. Intressant. Gör jag det själv eller hos NÅGON som kan sånt?

• Izunia

du ska inte göra det själv utan hos en nagelteknolog! Om du vill ha ett snyggt resultat alltsa! haha!

• bebop

Jag ska börja med regelbunden manikyr på direkten! Sen får jag nog boka hos dig med...

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3