• bebop

Vänner Lund tråd 3

Pov

Jag tror jag börjar gråta! Sååå fin du var!!!

Ursäkta att jag inte hört av mig men jag har haft fullt upp med min MÖHIPPA!

Ahhh! Jag blev kidnappad i lördags vid 9:30. Jag var helt oförberedd! Mina syrror skulle på 60-årsfester, Vättern-rundor och gud vet allt, så jag hade sett fram emot en lugn och skön helg...

Jag fick iklädd full cowboy-mundering (chaps, stövlar, hatt, sporrar, snusnäsduk och rutig skjorta)åka till Malmö och dansa line dance. Sen lunchade vi i Pildammsparken, för att fortsätta till Big Bowl och bowla. Därefter blev det 5-kamp på Lasedome och sedan relax med dusch, bastu och mera vin. Fondue på Elysée och avslutning på Schlagerbaren med karaoke! Jag var hemma igen vid 3-snåret efter 17 timmar!!
    Det var helt fantastiskt! Trots att vi bara bjudit närmaste familjen på bröllopet var flera av mina bästa vänner med på möhippan. Det var så kul att de kom. Det känns som om att nu fick jag fira mitt bröllop med dem med, i alla fall.

By the way, min klänning har fortfarande inte kommit...

• bebop

Jeny

Millan har fler modeller än de som finns på hemsidan. Gå dit och kolla! Och du, man måste beställa klänningen minst 3-4 månader före bröllopet...

• bebop

Jeny

Tänk på att skicka ut inbjudan tidigt om ni inte ska förvarna. Min syrra höll sitt datum hemligt och sen visade det sig att hon och en av hennes vänner gifte sig på samma dag! Inte så kul!

Klänningen har fortfarande inte kommit! Jag vill ha den NU! Ska till frissan i kväll och tona håret.

• bebop

Hurra!

Millans ringde precis - min klänning har kommit. Eftersom jag är hemma med barnen kan jag inte kolla in den idag, men Peter har lovat att sticka tidigare från jobbet i morgon... Jag får inte glömma kameran!

pov

Jag slår dig en signal i morgon. Kan jag kanske komma över och titta på smyckena i morgon kväll?

• bebop

Hallå! Vad gulliga ni är. Det är härligt att känna ert stöd!

jespers

Hur har du det?

Sorry, pov att jag inte hört av mig. Jag hann inte i torsdag och sen ville jag inte störa mitt i midsommarhelgen. (Fast jag var nära att svänga inom igår efter matchen...) Är superspänd på att se smyckena!

Klänningen är såååå vacker! Nu är den hos skräddaren så jag får den först om en vecka Hade hoppats på att få den tidigare... Jaja, det är lugnt (försöker jag intala mig. Hade kameran med, men glömde att ta foto. Idiotiskt!

Jag måste höra med Peter om onsdag. Jag vet att han ska bort med jobbet tis-ons så jag vet inte riktigt hur dags han kommer hem. Kanske kan jag ansluta lite senare...
    Jag ska hämta min ring i morgon, så om jag kommer på fikan har jag med den.

• bebop

Fick precis bästa tipset! Vi kommer ju att ha 5 barn i åldern 3,5-9 år på bröllopet och någon tipsade om att lägga en barnpysselpåse vid deras plats. att jag inte tänkt på det tidigare! Nu blir det till att åka till affären och fixa med det!

pov

Jag älskar ina smycken! Särskilt armbandet är sååå läckert! Tusen tack för lånet

• bebop

Jag har fått feber! Helt otroligt! tur att det mesta redan är fixat...

• bebop

Feber har försvunnit. För gott hoppas jag, men jag har grym huvudvärk.

Har beställt morgongåva till P. En tröja som det står "Pias man" på (smått)

Jag kan inte hänga med i kväll. P. kommer inte hem förrän vis 22-snåret. Känner att jag verkligen vill fika före bröllopet! Det är inte så långt kvar nu! 10 dagar

P. börjar sin semester på fredag - så nästa vecka har jag mer tid. Tror jag! Det ska ju hämtas klänning, plockas ögonbryn och gud vet allt...

• bebop

haha missade Jespers fikan IGEN...

Jespers
    Bra att du blev klar med programmen.
    Lycka till på lördag!

M2b ska hämta väst, plastrong, näsduk och vigselring idag på lunchen. Skönt att han får jobba lite. Känns som om jag gör typ ALLT inför bröllopet. Känner ni igen er?
    Nu ska jag fixa med skylten till bordsplaceringen.

• bebop

Fick precis reda på att m2b ska få en andra svensexa på söndag. (grannarna) Jag vet att mina syrror frågade grannarna om de ville vara med på möhippan, men de tackade nej eftersom de tyckte att den var för ambitiös (??) Hoppas att de inte tänker kidnappa mig på lördag, jag har tusen grejer som jag måste fixa med inför bröllopet...

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3