Varför inga krypin??
Jag funderar lite på varför man inte gör likadant på denna sida som på familjeliv? Alltså att man har ett eget krypin där man kan lägga upp bilder osv... Det skulle väl verkligen vara nåt??
Jag funderar lite på varför man inte gör likadant på denna sida som på familjeliv? Alltså att man har ett eget krypin där man kan lägga upp bilder osv... Det skulle väl verkligen vara nåt??
ja det var en bra idé tycker jag :)
Tror de planerar att göra det men att det tar sin tid...
Varför duger inte Bröllopssidorna?
Där kan man ju skriva om sig själv.
Det skulle vara jätteroligt. då skulle de som ville kunna lägga upp bilder på sina klänningar och blommor osv direkt i ett galleri, mycket lättare när alla vill titta och man vill dela med sig, dagbok där man kunde skriva in hur bröllopsplanerna fortskrider, nedräknare (så långt är det kvar till brölloppet), presentationssida och gästbok.
å, nått sånt hade verkligen varit jättebra. synd bara att man nog hinner gifta sig innan nått sådant införs här
Men brudar, märkte ni inte den stora renoveringen/uppdateringen av BT som skedde i april? ;)
inte särsklit mycket, vad innehöll den uppdateringen, förutom betaversionen av sökmotoron?
Eh, det går ju fasen inte att vara ironisk med text! ;)
I april skulle det komma, jag citerar "massor av nya spännande funktioner", bland annat egna sidor där skulle kunna visa bilder, skriva bloggar osv.
Men eh... saker och ting går ju inte riktigt i raketfart här.
Jag älskar familjeliv och saknar verkligen den funktionen härinne! Hoppas ändring kommer snart!!
Noomi
Opps.. sorry.. missade ironin. Du har rätt det går inte att vara ironsik här.. *skrattar*