•  Miss Cee

Att vilja piska sin partner...

Jo, jag tycker att det är "Normalt" att gilla s/m och bondage. Till en viss gräns. Gränsen kan man tänja på så länge alla som deltar är hystersiskt frivilliga och gillar det.

Att man gillar hårda tag i sängen behöver absolut inte komma av att man har några problem eller gillar våld i övrigt.
    sen finns det ju säkert (och tydligen..) de som använder sex och en möjlighet att få utlopp för sin vilja att skada på riktigt. Och det är ju givetvis inte okej.

•  Miss Cee

Personliga var det...

Tja jag kan inte svara för hur man känner när man tänder på att dominera. Däremot kan jag relatera till att man kan uppleva extra njutning genom att samtidigt uppleva ett visst, kontrollerat mått av smärta, som tillfogas på rätt sätt.

Iofs så tror jag absolut att man nog är mer eller mindre benägen att prova nya saker. det kan jag känna igen. Men nej, de flesta kommer inte till wet-sex bara för att de gillar piskor. de flesta som gillar lite hårdare tag har nog inte ens en gummimask eller sådana saker.

Vad det gäller att "vanligt sex" inte skulle duga längre, så har det mera med känslan attgöra än med attiraljerna. De som gillar lite hårdare sex och sånt kan absolut ha sex utan att riva fram hela garderoben och fylla verktygsbältet med piskor. och de kan uppskatta det ändå. Men om man gillar hårdare sex så kan det nog vara svårt att uppskatta ett myspys hollywood sex där man bara ligger och tittar varandra i ögonen och smeker ömt på kinden =)

•  Miss Cee

Vi hatar inte. Vi är fridsamma och snälla människor =)

VI biter bara dem vi älskar *skämtåsido*

•  Miss Cee

Alla har vi väl våra gränser.
    "Mitt hjärta är hemma":s gräns går vid s/m. MIn går vid wetsex. Där blir jag lika starkt emot som hon.

Så den frågan är jag inte rätt person att svara på. Men de är väl människor de med.

Så länge man inte skadar någon...*standardsvaret*

Svar på tråden Att vilja piska sin partner...