Att vilja piska sin partner...
Mitt hjärta är hemma:
ok då kan jag komentera att jag ser inte vanilj som skitkul mera och oerhört tråkigt. Jag vill utvekla mig som den jag verkligen är. Jaaa jag e normal och jag är en Dominatrix/Mistress! Och vi är flera tusen inom bara Sverige.
Dusty angel:
Man KAN ha sex/bdsm/wet etcetc med folk man inte älskar(kallas KK annars) men som man LITAR på (ibland skriver man tom kontrakt).
Kallas då Master eller Mistress/Madame med slav/slavina(det "fula" ordet anvd ibland också på kvinnliga slavar mest för folk som verkligen håller på med detta och TÅL att anvd/få höra/vill bli kallad detta av den som styr-slyna). Vissa kallas för SWITCH, att dem kan byta makten med varandra att ibland stry den ena o nästa gång den andra.
Men sen blir det mera intimt och bättre koll på sakerna man håller på med om man är med någon man älskar redan.
Anledningarna till att folk håller på med detta är pga visa saker som ev hänt dem el som dem ev blir fasinerade av vid vuxen ålder varken det är rent sexuellt el dem vill uppleva något och då ev om o om igen.
En del fetisher -vanligast att dem tyckt om något när dem var små el det har hänt något/upplevt något. För det mesta har det hänt något "bra" tex Pelle satt under köksbordet när mamma och alla tanterna drack kaffe, alla damerna hade på sig sådana fina stayups och vääääldigt höga klackar el så tyckte han om deras tår om de inte hade på sig skorna. Bara ett exempel då...
En dålig upplevelse kan ha utlösts fetishen också inte alltid det bästa man vill ska vara orsaken men det förekommer ibland.
Kan även förekomma i vuxen ålder då en kvinna utsätts för en/flera elaka otränade rent sadistiska män som inte leker enligt rätt regler och våldtar el dylikt kvinna o sedan fastnar hon i det beteendet och kräver -tom ibland försöker förmå framtida pojkvänner att återskapa detta beteende.
Mitt X hade en sådan flickvän och en jag känner träffade på en sådan kvinna på en privat fest.
ALLA har fetisher varken dem vill erkänna det el ej! inkl dem som säger att dem inte tycker om sådant som vi diskuterar här....hur många killar tycker inte om att se en tjej i snygga underkläder?! Hur många tjejer tycker inte om att titta på en stilig karl i en unifrom?!
Jag menar inte att alla tycker om just dessa ja nämnde nu men alla har något.
En udda sak jag tycker om är tighta jeans/läderbyxor på mäns snygga lår o det är en av mina milda fetisher en som är min absouluta favorit är just bitningen både ge o ta men inte så att det blöder.
Som jag komenterat ovan i början så är jag en Domantrix(jag kallas Mistress av mina slavar, om jag har några men inte nu mera pga att jag lagt ner för jag ska vara i ett förhållande enbart med min m2b och ingen annan nu-beror lite på vilka regler man vill sätta som ett par) det betyder att jag tycker om att ge straff/binda/piska/slå med handflatan på rumpan etc på andra personer, män som kvinnor men helst män.
Jag tycker om själva makten jag kan ha över en annan person men ALLDRIG till den grad att jag gör denne illa, visa har velat att jag skulle göra dem riktigt illa tex binda könsorgan och trampa på dem, men där går min gräns istl...personen ska ha sina männskliga rättigheter och inte ha bestående men efteråt.
Man kan ha olika grader av fetisher så som en del gillar bara dem där stringtrosorna, nästa handklovar,binda i sängen eller köksbordet så tom grannarna ser vad man gör,ögonbinde,binda fast som en kalv(hogtie),piska,slå hårdare slag,klädnypor i olika kroppsdelar o vidare till dem tyngre med just WET/SCAT el tom ge upp hela sin rätt i vardagen och låta den andra personen bestämma helt hur och när denne ska befinna sig och vad den har på sig, vad han el hon får göra/äta varje dag men det räknas till tyngre/extrema lekar.
Maktlekar och favorit sak att hålla på med sexuellt/hålla på med som hobby är bättre att säga än att utklassa folk direkt som onormala/sjuka personer.
Vill man bara köra vanilj så får man men många och MÅNGA mera än bara 50 pers finnes i Sverige som tycker det är tråkigt att ha det var enda gång....inte för att jag själv kräver hårda tag varje gång heller...för VEM ORKAR? tidskrävande med...vanlij ibland o hårt ibland...lagom e bäst!
Om man leker rätt så är det inte Mastern/Mistressen som bestämer gränserna utan slaven/slavinnan, vi anvd kodord så som Rött(nej/stop direkt)Gult(lite för hårt/inte ok men fortsätt)Grönt(ok). Självklart säger ju den som bestämer til vad denne inte går med på heller men det är DEN som bestämer när o hur o vart allt ska ske! DET är det som är så kul samt så tycker visa mycket om en del sorts kläder som ibland är fetisher med...och det är ännu roligare om man kombinerar -enligt mig då. Inte nödvändigtvis sjuksköterskan o pasienten utan kläder man känner sig bekväm i och tycker om pga visa anledningar.
Nu ska ja sluta för jag VET att detta lrä bli s***a långt! tack o hej o godnatt!