• June20

Att vilja piska sin partner...

Mitt hjärta är hemma:
    ok då kan jag komentera att jag ser inte vanilj som skitkul mera och oerhört tråkigt. Jag vill utvekla mig som den jag verkligen är. Jaaa jag e normal och jag är en Dominatrix/Mistress! Och vi är flera tusen inom bara Sverige.

Dusty angel:
    Man KAN ha sex/bdsm/wet etcetc med folk man inte älskar(kallas KK annars) men som man LITAR på (ibland skriver man tom kontrakt).
    Kallas då Master eller Mistress/Madame med slav/slavina(det "fula" ordet anvd ibland också på kvinnliga slavar mest för folk som verkligen håller på med detta och TÅL att anvd/få höra/vill bli kallad detta av den som styr-slyna). Vissa kallas för SWITCH, att dem kan byta makten med varandra att ibland stry den ena o nästa gång den andra.
    Men sen blir det mera intimt och bättre koll på sakerna man håller på med om man är med någon man älskar redan.
    Anledningarna till att folk håller på med detta är pga visa saker som ev hänt dem el som dem ev blir fasinerade av vid vuxen ålder varken det är rent sexuellt el dem vill uppleva något och då ev om o om igen.
    En del fetisher -vanligast att dem tyckt om något när dem var små el det har hänt något/upplevt något. För det mesta har det hänt något "bra" tex Pelle satt under köksbordet när mamma och alla tanterna drack kaffe, alla damerna hade på sig sådana fina stayups och vääääldigt höga klackar el så tyckte han om deras tår om de inte hade på sig skorna. Bara ett exempel då...
    En dålig upplevelse kan ha utlösts fetishen också inte alltid det bästa man vill ska vara orsaken men det förekommer ibland.
    Kan även förekomma i vuxen ålder då en kvinna utsätts för en/flera elaka otränade rent sadistiska män som inte leker enligt rätt regler och våldtar el dylikt kvinna o sedan fastnar hon i det beteendet och kräver -tom ibland försöker förmå framtida pojkvänner att återskapa detta beteende.
    Mitt X hade en sådan flickvän och en jag känner träffade på en sådan kvinna på en privat fest.

ALLA har fetisher varken dem vill erkänna det el ej! inkl dem som säger att dem inte tycker om sådant som vi diskuterar här....hur många killar tycker inte om att se en tjej i snygga underkläder?! Hur många tjejer tycker inte om att titta på en stilig karl i en unifrom?!
    Jag menar inte att alla tycker om just dessa ja nämnde nu men alla har något.
    En udda sak jag tycker om är tighta jeans/läderbyxor på mäns snygga lår o det är en av mina milda fetisher en som är min absouluta favorit är just bitningen både ge o ta men inte så att det blöder.
    Som jag komenterat ovan i början så är jag en Domantrix(jag kallas Mistress av mina slavar, om jag har några men inte nu mera pga att jag lagt ner för jag ska vara i ett förhållande enbart med min m2b och ingen annan nu-beror lite på vilka regler man vill sätta som ett par) det betyder att jag tycker om att ge straff/binda/piska/slå med handflatan på rumpan etc på andra personer, män som kvinnor men helst män.
    Jag tycker om själva makten jag kan ha över en annan person men ALLDRIG till den grad att jag gör denne illa, visa har velat att jag skulle göra dem riktigt illa tex binda könsorgan och trampa på dem, men där går min gräns istl...personen ska ha sina männskliga rättigheter och inte ha bestående men efteråt.
    Man kan ha olika grader av fetisher så som en del gillar bara dem där stringtrosorna, nästa handklovar,binda i sängen eller köksbordet så tom grannarna ser vad man gör,ögonbinde,binda fast som en kalv(hogtie),piska,slå hårdare slag,klädnypor i olika kroppsdelar o vidare till dem tyngre med just WET/SCAT el tom ge upp hela sin rätt i vardagen och låta den andra personen bestämma helt hur och när denne ska befinna sig och vad den har på sig, vad han el hon får göra/äta varje dag men det räknas till tyngre/extrema lekar.
    Maktlekar och favorit sak att hålla på med sexuellt/hålla på med som hobby är bättre att säga än att utklassa folk direkt som onormala/sjuka personer.
    Vill man bara köra vanilj så får man men många och MÅNGA mera än bara 50 pers finnes i Sverige som tycker det är tråkigt att ha det var enda gång....inte för att jag själv kräver hårda tag varje gång heller...för VEM ORKAR? tidskrävande med...vanlij ibland o hårt ibland...lagom e bäst!
    Om man leker rätt så är det inte Mastern/Mistressen som bestämer gränserna utan slaven/slavinnan, vi anvd kodord så som Rött(nej/stop direkt)Gult(lite för hårt/inte ok men fortsätt)Grönt(ok). Självklart säger ju den som bestämer til vad denne inte går med på heller men det är DEN som bestämer när o hur o vart allt ska ske! DET är det som är så kul samt så tycker visa mycket om en del sorts kläder som ibland är fetisher med...och det är ännu roligare om man kombinerar -enligt mig då. Inte nödvändigtvis sjuksköterskan o pasienten utan kläder man känner sig bekväm i och tycker om pga visa anledningar.
    Nu ska ja sluta för jag VET att detta lrä bli s***a långt! tack o hej o godnatt!

• June20

Dusty angel:
    ska försöka förklara visa saker från mitt inlägg men först lite små saker:

1 ja man kan börja sent för att man inte riktigt erkänt/upptäckt visa saker om sig själv el man inte förstått VARFÖR man tycker om den den el den saken men när alla pusselbitar faller på plats då kan man "blomma ut" och det kan hända för många personer sent pga att dem vart gifta med en person som inte tycker om samma saker el man har vart rädd för att utforska dem första ledtrådarna.

Smärta som övergår till skada är inte BDSM etc det är sjuk sadistiskt personer som tappat greppet. Allt handlar om KOMMUNIKATION mellan 2 PERSONER inte bar att ena bestämer allt som man ska hitta på. Man måste prata med varandra vad man tycker om el inte tycker om även om du är den som är "slaven" så måste du säga ifrån på det du inte går med på och då avslutas leken direkt el om ni suttit o pratat i soffan om saker så ska han/hon förstått detta att du inte vill det el det.
    Detta med Bobbys familj är bara sjuka personer som tappat greppet om kärleksfulla lekar och fått mentala problem pga av något. Att någon dör är inte BDSM för fem öre.
    Sen finns det självklart risker när man leker visa saker som strypning men då måste man verkligen veta vad skjuton man håller på med!

Nu till mitt inlägg:

1) Om killen kalar dig för slyna fast du inte sagt att han får o du inte vill det -säg ifrån! Det ska inte accepteras oavsett ni leker el ej. Men ser BÅDA att det är en del av det hela så varsågod att anvd detta ord.

2)Man kan kalla varndra för vad man vill oavsett om det är KK el förhållande. Det rä upp till er som par att bestäma men visa som träffas för KK brukar ibland kräva detta det är en del av en Mistress/Masters makt att kunna kräva sådant direkt från början av en kontakt och i parförhållande så kan folk välja et med för mera EFFEKT inget annat.

3) Ja det är makten som är det "roliga" attraktiva i det hela...ialf när det kommer till mig. Men jag går alldrig över någons gräns el min egen jag har respekt för andras gränser. Skulle inte anvd ett redskap el göra en sak på någon om denne bestämt sa nej.

4)mera intimt blir det ju självklart om du är kär/älskar den andra eftersom man känner varandra bättre och lär ha diskuterat olika sexsaker med varan innan. Förhoppningsvis har man kännt varan ett bra tag innan man börjar leka runt med detta o inte första veckan man träffats. Dem jag känner som håller på med detta o träffar nån annan som tycke rom samma saker gör inte ens detta direkt så fort dem börjat träffats...kanske en mildare grad som lite smisk med handen o dra i håret men inget binda hela kroppen etc. Det rä precis som du inte kastar in dig med hull o hår med hela din personlighet i ett "vanilj" förhållande.

5) En phsykolog skulle klassa "tyngre" lekar som normalt el onormalt beroende på hur just DEN personen ser på dessa saker det har inget att göra med dennes yrke anser jag.

4)Om man tycker om BDSM etc så är det mera troligt at nu för tiden att den personen vill helst ha ett sådant förhållande med en annan än förhållande med en som verkligen avskyr detta. Det finns många män som är gifta och har flera barn- Svensson liv- som går bakom ryggen på sina familjer och utövar saker för att dem inte får det i hemmet. Tyvärr bla för att folk har just inte accepterat detta så bra spec inte tillbaks i tiden. Folk accepterar det fortf inte vilket vi fått uppleva nyligen med våra privata medlemsklubbar blir nedstängda o blir av med sprittillstånd för att visa politiker är "rädda själva el för folkets uppfattning".
    Själv skulle jag aldrig hålla på med en gift man oavsett hur många erbjudanden dem givit mig men där går även en annan gräns för mig, att ev ha sönder någons familj.
    Men det finns många som är singlar tycker om att hålla på med detta varken dem är frivilligt singel el ej(alltås dem har svårt att hitta nån dem passar ihop med).
    Det finns alla möjliga verioner av BDSM kontakter -gifta,pojkvän/flickvän,one night stand(i visa fall) och KK. Precis som det finns i "vanliga vanilj" situationer.

• June20

Med privata medlemsklubbar menar jag INTE knullklubbar för sådant går jag inte själv på (har inte den läggningen och vet inte ens om det finns sådana i Sverige om nu ingen har sådant på privata hemmafester isfl)utan menar klubbar dit folk kan gå och bära fetish kläder och diskutera fetisher/BDSM etc ihop med andra personer som tycker om samma sak.
    Samlings platser för folk med gemensamt intresse.

• June20

Modestie:
    jo det är typiskt PXrrbranchen att alltid överdriva och när visa saker blir "vanligt" inom folket så måste de på öka med ännu mera saker. Sen finns sdet ju film/bilder som spec sig på just denna sortens smak men det finns inte lika mycket som vanliga filmer med "sekreteraaren/sjuksköterskan" som är en klassiker.

Håller också med om det med vänninans pojkvän, han verkar tycka om det hon gör/går med på inte själva henne...mera mekanisk av sig och vill nog inte "vara ensam" och ha "tillgång" till nångon att ha sex med överhuvud taget. Låter elakt men han låter lite kall faktiskt. Hon borde ta sig ett riktigt snack med honom om sexbiten och om han protesterar el inte ger ens försök på att lyssna på henne el testa saker HON vill så e han inget att ha.

• June20

Dusty angel:
    för att du har inte beskrivit honom som en sådan person förns nu.....

• June20

Spanarn:
    Japp har för mig att det är hon som har intervjuat folk runt om i Sverige bla här där jag bor i GBG om olika kinks etc.
    Den borde jag nog köpa/låna o läsa för att se mera om mitt eget intr....inte för att något shockar mig längre och jag kan visa saker redan men alltid kul o se andras grejer o tankar.
    Visste inte den var ute redan har tydligen tagit ett tag o skriva den.

• June20

Jo kan ialf komentera en sak ang mig själv(igen)....ALLT som jag gör på någon har jag testat p mig själv...förutom saker som har att göra med en "korv" eftersom jag inte har en sådan ;)
    Tex. jag äger ett par piskor och vet precis hur hårt man kan slå innan det gör lite ont, ONT och svidande ONT.
    Detta inkl även sådana saker som rep och handklovar jag vill ju inte att personen ska få rivmärken(sliter upp huden) av dem om dem råkar "röra på sig" -alltså testat hårt bundet på mig själv med och i olika ställningar.
    Bra test med piskor är att slå på sin egen arm (kan slå rätt hårt tills det händer något men det beror ifs på personens kännslighet själv) el lätt på insidan av låret om nu nån är intr att börja prova sådant.
    Prata,play safe,be safe,lyd regler strickt(efter varans gränser med respekt),öva försiktigt och ha kul! Humor är en stor faktor också ibland som behövs ;)

• June20

Sen finns det män som också är förstörda av pXrr branchen på så sätt att dem vuxit upp o sett FÖR mycket pxrr så dem verkligen tror att det är normalt att tjejerna ligger o ylar som idioter o undrar vad dem gör fel när tjejen ligger o mumlar bara?!
    Har läst och hört massvis med historier om tonårs killar som e helt hjärntvättade pga sådana filmer. Sen kan dem inte hantera verkligenheten.
    För att inte tala om att dem tror det e en helt "vanilj" sak att kräva analsex med tjejen för det tycker ju alla pxrr skådisar om! FEL! De tycker tjejen e feg el tråkig pga detta o ibland tom dumpar henne för detta (inte jag men jag har fått höra på vägar av flera jag känner, själv har ja bara fått krav o sagt javisst om ja får göra så på dig o då freakar dem loss! Eller så har jag bara sagt nej tyvärr jag är inte inne på detta o de blir asförbannade???!!!) det är som om männen e obsessed med analen?! Visst kan man ha det som en fetish att leka där men så många fattar inte vinken liksom att alla tycker inte om sådant o att det inte klassas som en "vanlij" sak. Alla tycker om olika saker ju.

Kanske han e uppe i det hela med att så gör man typ??? Kanske han e kall i sängen" bara vem vet? bara han...hon får fråga honom om saker ialf.

• June20

fruRT:
    låter udda? varför det? jag har då aldrig reagerat annat än hur jag faktiskt är som person och jag har HÖG sexdrift med el utan. Kanske jag hade ett snäpp högre sexlust än jag har nu just precis innan ja började med ppillrena men det är för att jag höll på o smälla av för jag ville bli av med oskulden tillslut och inget annat.Så när det väl kom tillfälle så hade jag börjat på pillerna, och pga att jag ville vara säker mot just graviditet vid ev läcka på kådis, men jag kände ingen skillnad alls. Inte ens efter flera år av anvd har det förändrats.
    Antingen är det dålig undersökning, beror på VILKA dem undersökte kanske bara var en del av landet o inte den andra....eller så e jag VÄLDIGT motståndskraftig mot homonsvängar.
    För det mesta anledningen att jag klagar vid PMS är inte för att ja har hormoner som flyger snarare för att ja fått ett "ryck/kläm" i en äggstock el att det knipper/rör på sig i livmodern som inte är spec bekvämt el trevligt.
    Enda reaktion jag haft av ppiller är dem första jag hade och dem förvärrade kramperna vid varje mens till värre o värre nästan som jag skulle inför förlosning tillslut så var tvungen att byta. DÅ var jag inte en rolig person för jag sov el satt o klämde Xets hand ashårt el en ev bildörrshandtag som en dåre!

• June20

Modestie:
    förstår inte varför du tar upp arbetslöshet som ett skäll för att någon skulle flippa loss fel i sängkamaren?
    Varför skulle jag vilja slå loss på min partner bara för att jag inte har ett jobb för? det e ju inte hans fel....lite mera vett i huvet har jag ialf...snarare att jag skulle vilja klå upp Göran o hela AMS personalstyrkan vid detta laget för ja e trött på deras skit år efter år(bart arbetslös anmälld ca 5ggr och nu vart det helt i 1,5år på raken)! Men det gör jag ju inte heller eftersom jag inte vill hamna där rent mentalt(pasera gränsen för vettig person) el i fängelse.
    Jag har ialf respekt för det jag håller på med i sängen, vet riskerna både mentalt och fysiskt för denna "hobby".

• June20

Modestie:
    självklart annars får man ju skylla sig själv (till en del faktiskt) att man inte lärde känna personen bättre innan om du "förstår mig rätt nu"?
    Visst är det inte ens eget fel att personen e sjuk men man borde inte kasta sig in med huvet före (när man ingentligen kastar sig in i fantasin/hjärtats värld) oavsett vad man håller på med varken det är ett förhållande med el utan s/m el andra saker man gör som att gifta sig som denna site handlar om i majoritet. Man borde vara försiktig med allt man gör i livet inte bara s/m alltså.
    Visa har inte lärt sig läxor än i livet och är unga ibland och kan träffa på "fel folk" ibland men man borde lära sig en läxa vart efter om man nu inte själv har problem av någon sort så man fastnar ev i ett mönster.

Sen att han freaka loss är ju inte så konstigt men han freakade loss på allt i sitt liv inte bara inom s/m et det var därför barnet dog. Allting blir förstärkt i hans ögon när han inte ens är frisk från början.

• June20

Håller med dig pickolina jag hade inte heller kunnat klara av att ha en kille som bara ska ligga o titta i mina ögon blink blink. Ok jag e den dominanta då men han e det med på en vis nivå så vi e mera jämlika typ....catfight ;) nä men dominerar varandra fast inte på SWITCH sätt. Jag tror inte jag skulle kunna se min m2b som en karl om han va super sub hehehe...

• June20

pickolina:
    igentligen börjar BDSM redan vid hårda fasta tag om någons handled/arm el handklovarna eftersom det är inne på bondage biten redan samt om man tänker efter så är ett extra hårt tag el hård metal mot mjuk hud lite elakt -sadistiskt och om du tycker om det så är du en Masochist...men till vilken gräns beror ju på vilken niva/tändning just du har.
    D/S brukar innehålla det mesta av BD av någon form i 99% av fallen (vad jag kan uppfatta av det jag läst/hört/lärt mig) och tvärtom.....gränserna är hååååårfina liksom.
    Visst du kan dominera någon utan att ens lägga en hand på denne el binda/sätta fast denne men det brukar inte hända ofta. Hur kul är det att tvinga nån att bara sitta i ett hörn på sina knän i 2tim VARJE gång istl för att göra mera/ta på och ev ha nån sorts form av sex också. Det beror ju på vilka lekar man tycker om men en sådan sak kan man ju räkna till slavbestraffningar isfl...och det är ju av sin egna lilla klass av sadsitisk dominans...etcetc
    The list goes on....;)

• June20

Dem anser väl att handklovarna är vanilj nu typ?!
    Tycker inte jag för det är ju en sak som en person igentligen inte tillåta vem som helst sätta på en! (Även om det är sådana fejks som även jag har för jag tycker verkligen inte om dem äkta IFALL man skulle tappa bort nyckeln el inte når den det tar en del tid att ta av sig dem ändå ifall den andra skulle visa sig vara "fel" person så kan det vara försent på 2sek). Man ska vara försiktig med vem man ögerger sin makt till. Just för mig skulle jag ALDRIG ge min makt till nån annan än m2b för jag litar helt enkelt inte på folk även om det bara var på skämt....det blir som klosterfobi för mig att sitta fast annars. Så jag vet själv att det inte är lätt att vara sub.

Svar på tråden Att vilja piska sin partner...