Hur dum får man bli?
Ibland undrar jag hur min sambo/fästman är funtad!
Tack vare att han inte vågat nä just det ordet använde han vågat berätta för mig hur dåligt med pengar vi har så har han lyckats få skulder varje månad på 13000 som ska va betalda månaden efter har pågått en lång tid. Igår satte jag mig med alla räkningar som vi fått då jag bestämmt att jag ska ha kontroll på ekonomin hädanefter då han uppenbarligen inte klarar av det. Våra räkningar uppgår till 24 000 den här månaden eftersom att 13 0000 måste tillbaka till banken. Han tjänar ca 16 0000 och jag 4.000 så när alla pengar är borta har vi fortfarande 4000 i skulder och ingen mat på bordet. Åh jag blir så arg. Frågade honom idag hur vi ska kunna betala resten av räkningarna och dessutom få mat på bordet. Det är lungt svarar han det tar jag på kortet gahhh jag blir så förbannad då sitter vi ju i samma sitts nästa månad, han har dessutom utan min vetskap lånat mer än 100.000 på en bank jättekul. Fick reda på det när jag gick igenom bankpapprena. Anledningen till att han inte sagt något var att vi hade dåligt med pengar en gång och han vågade inte berätta det för mig då han trodde jag skulle bli besviken..... Så nu har jag fått skriva av mig.. gahh