Hej tjejer!
Vad härligt att höra så fina ord om ens bröllop och TACK för alla gratulationer. Ja, härligt, då är man fru Källström!
Dagen var helt underbar. Från början till slut :)
På fredagen var vi och gjorde fint i kyrkan och festlokalen, i 10 h höll vi på, och roligt var det och fint blev det! Vi var hemma vid 21 på kvällen och det var skönt att det var så mycket praktiskt för man hann inte bli så nervös. Innan vi somnade fick Jimmy en "jag älskar dig för att" bok, han blev mycket glad och vi somnade i "god stämning". Vi sov gott hela natten och vaknade vid 7.30. Tänk, vi skulle gifta oss! Låg och myste lite och klädde sen på oss och gick till Duvanders och åt frukost. Pratade om dagen och våra förväntingar. Sen hämtade vi blommorna på Solhaga, jättefin och bra service! Jimmy lämnade mig hos frisören (Ateljé håret) och efter en halvtimme kom en kompis och höll mig sällskap. Tiden gick jättesnabbt, jag blev sminkad, åt lunch, fick håret uppsatt och fick hjälp att klä mig. Jag kände mig såååå fin! :)
Jag och kompisen körde i vår bil till kyrkan där vi mötte jimmy. Han var SNYGG! Fotografen var på plats och vi fotades på lite olika ställe vid kyrkan. Solen sken lite lagom, inget regn! Skönt!
Klockan började närma sig 16.00 och vi gömde oss i en liten kyrkstuga och började vänta.