Hallå tjejer!
Hoppas att sommaren och semestern har varit bra. De flesta av er har väl börjat jobba igen, jag började i måndags. Min-ah, du har ju lyxiga "lärarlov". Njut av det :) (sen jobbar du i och för sig väldigt mycket mitt i terminerna, så du är verkligen värd din ledighet).
Över två månader sedan vi gifte oss. Känns som i går men samtidigt som en evighet. VI kom hem ifrån vår bröllopsresa för knappt en vecka sedan. Vi bilade igenom Europa, en dröm vi båda har haft sedan vi träffades. Det blev övernattninar i Berlin (en verkligt häftig stad), Prag (med middag på tekterass på femstjärnigt hotell med utsikt över hela staden), Lido de jesolo i Italien där vi solade och badade ett par dagar, venedig, Badhofgastein i Österrike och slutligen Linz (där vi gick på bröllop!). En jättehärlig resa. Rekommenderar att ta bilen någon gång på detta sätt. Man ser och upplever saker på ett annat sätt och är sin egen boss för resan, kul!
Det är kul att läsa om allas planer (har läst igenom de senaste sidorna). Jag har känt mig lite "mätt" på planering och bröllop, men kommer så klart ihåg hur kul det var! Och nu har det ju ändå gått ett tag så hänger gärna med på en BT-träff. Jag hade tyckt att det vore jättemysigt om vi kunde få till en liten fest med män och allt. Vi har ju ändå träffats en del på kaféer, hade varit kul att se varandras respektive också. En fredagkväll med lite enkelt käk kankse? Hur många är med på en sådan idé?