Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
Spärat haha jag kan inte stava :D:D
Spärat haha jag kan inte stava :D:D
Hjälp vilket väder, det regnar ju hela tiden, snacka om att få höstkänsla!!
Hur kallt tror ni det är i slutet av oktober?? Jag hade varit sugen på att ha dansen på logen, men det känns som om jag kan glömma det...
Hjälp vilken familj man har!!
Vi hade lite kalas för Julia som fylldet 10 år igår. Min syster och svärfar med respektive kom o grattade. Vi passade på att ge de sina inbjudningar eftersom portot blev så dyrt plus att det skulle bli roligt o se deras reaktioner. Trodde vi!!
Min syster läste igenom inbjudan sen lade hon den bara på bordet o sa ingenting, inte ens tack!! Karin (Klas styvmor skoja lite men verkade glad o frågade om svärfar skulle läsa, men han hade ju inte glasögonen med sig, men hon sa aldrig vad det va de hade fått. Så de tacka inte heller!! :(
E så himla besviken!! Min syster sa lite krängt att "ja då får vi skaffa kavaj till dig (o mena sin sambo) o jag har ju ingen klänning som passar till det!"
Jag ble så himla less att ja va tvungen o gå ut i köket för att de inte skulle se tårarna komma. Hon vet ju samtidigt hur länge vi har pratat om det o att jag längtat jätte mycket efter bröllopet.
När hon gifte sig, med sin förre detta la vi ut massor för att vara fina, alla fyra + en dyr present. Vi lade säkert ut ca 3500 på kläder o present till deras bröllop, ovanpå det så skilde de sig ett halvår efter. Jag sa inte ett ljud o svarade samma dag jag fått inbjudan, och va jätteglad för deras skull. E det för mycket begärt?? Speciellt av familjen?? :(
Marie jag hoppas ni kan komma ialla fall, blir lite tomt utan er :D
Vad roligt Marie, när va det du fyllde år? Va det den 1e sep?
Va gulligt av dig Marie, e så gla att du vill komma :)
Ok då blanda ja ihop det :D Har födelsedagar 1, 2 o 3 september :D
Hej Paulinas kul att höra lite från dig :) Faktiskt så ringde prästen idag, så nu är han äntligen bokad. Han hör av sig längre fram med vigselsamtalet.
Tack för stödet :) Va gäller familjen så va föräldrarna på besök idag (mina) o gratta Julia, de fick också inbjudan i går men vi la den bara i brevlådan, men tro inte att de sa nåt inte... men det va ju nästan som ja väntat långt innan ju.
Ibland funderar man på om man överhuvetaget skulle bjudit dem....
Hoppas det går bra för honom Min-Ah.
Jag vet precis vad han går igenom, båda mina föräldrar har gått igenom precis samma sak.