Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
hur har ni andra gjort med om att berätta datumet för bröllopet för släkt och familj?
Har ni berättat eller väntat tills inbjudan kommit ut?
hur har ni andra gjort med om att berätta datumet för bröllopet för släkt och familj?
Har ni berättat eller väntat tills inbjudan kommit ut?
Min-Ah :
Ja, våra föräldrar lär få veta det nu någon gång. Eftersom dom kommer börja vara med i planeringen. och tärnan och bestman kommer med få veta.
Min-Ah :
Ja, jo det är ju sant... :)
Men familjen kan nog få veta... Alla vet i stort sätt redan månaden, det är väl bara en tidsfråga innan datumet kommer ut..
jag har ju lyckats försäga mig några gånger.... *hihi*
Vi skall skicka ut våra i slutet på november början på december. och bröllopet är ju i börkan på april. och påsk..tänkte folk kanske planerar då eftersom det är lite extra ledigt då...
Min-Ah:
Ja, visst låter det vettigt... och så osatiden typ 2månader innan, så har man god tid på sig med bordsplacering och annat smått och gottt :) Måste bara komma på hur jag skall göra med inbjudningarna...
Vilka hade ni anlitat för er mat på bröllopet?
Cellini :
studio capelli är duktiga
och diva är med duktiga
Paulinas:
Låter som ni hade en väldigt trevlig bröllopsresa.
En fest med BT-folk tycker jag låter himla trevligt. Så man får se respektive. även om jag redan fått träffa din Jimmy.... :)
OH, vad kul med tidningen...:) Den skall jag lätt köpa, Måste man ju ha!
Du får ta med fotona från bröllopet och resan på en BT-träff, så man får se... :)
På tal om BT-träff....
hur blev det nu med det?
Vilket datum blir det?
9september passar bra för min del med.
Så vi säger väl 9/3 kl 11.00
så kommer dom som kan helt eneklt... :)
9/9 skall det stå...dags för sängen för mig nu kanske *skrattar*
Gumsigos :
måste vara skönt att ha inbjudningarna utskickade... :) Längtar efter att få skicka våra med så jag kan berätt vilt och brett om datumet.. *s*
hoppas ni hittar adresserna ni behöver.
Finns det någon bra affär i K-stad som säljer papper?
rbkzandra :
Tack för tipset... Ligger det vid gågatan? :)
Paulinas:
En tur till malmö vore inte fel, blir inte så ofta man åker ner där längre.. blev mer när man bodde i hemma :)
Ungefär var i malmö ligger det?
Får ragga upp någon som vill följa med... :)
Min-Ah :
Ja, vi kan ju ta en tur ner där...har skrivit dagar som passra mig på FL :)
var på ikea i helgen som var, så känner inte för och åka dit då.. är stämpelbutiekn öppen då?
Gumsigos:
Vad synd.
är det likadant med panduro?
Gumsigos:
Ja, ajg vill gärna känna på dte ajg köper..så dte blir rätt...dumt och lägga ut en massa pengar på sånt som amn inte använde.r..det går så mkt pengar åt annat ändå.. *S*
caja:
Det verkar som det blir en tur till stämplefabriken någon dag... Verkar bli svårt och få ihop någon dag bara!! *ler*
30september låter bra för min del med.... Åker vi tidigt hinner vi både panduro och stämpelfabriken och en fika på
stan.... :)
Vi kan sammköra, blir billigats så... :)
så delar vi på bensin och så..:)
Tänkte så här att Sfia du aksnke kunde ta dig in till k-stad så plockar ajg upp dig där och så hämtar vi upp dig Jenny på vägen .... :)
Vad tycks? :)