Pysselträff och utbyte av idéer?
Jag tycker vi borde träffas! Bara för att pyssla, göra provkort, kolla sånghäften, testa embosseringspulver etc etc...SKA VI?(Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:o)
Catarina
Jag tycker vi borde träffas! Bara för att pyssla, göra provkort, kolla sånghäften, testa embosseringspulver etc etc...SKA VI?(Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:o)
Catarina
När?
Var?
Hur?
Kanske kan jag också vara med, fast jag inte skall gifta mig förrän 2005. Kan ju komma med brainstorm-idéer...
när?
Åhhh...pyssla som är så skoj! När hade ni tänkt er? Jag har ju förstås redan bröllopet bakom mig, men jag kan pyssla ändå! ;)
Alltså...det är bara en idé! Jag har inte ens funderat över datum...något förslag? Skulle ju vara bra om det var vardagskväll eller helg. Jag har ingen aning om VAR vi kan träffas...hemma hos mig förvisso, men jag har inte så himla mycket plats.
Om någon månad kanske? Det här var bara en tanke...skulle vara superkul att träffa några av er och bara prata BRÖLLOP! Mina kompisar är skapligt trötta på mitt snack...*flin*
Jag vill jag vill jag vill!
Gifter mig inte förrän maj 2004, men det gör inget, va?
Ellte, det är bara bra om vi får en erfaren fru med oss ;)
Catarina, har du lust att hålla i detta och se till att det blir av?
Jag vill också vara med!!!!
Jag gifter mig näsra år och har aktivt börjat fundera på hur inbjudningar etc. skall se ut.
Om någon har gjort en tiara får de gärna ta med dessa, jag funderar nämlingen på att göra min.
Kia: Jag har gjort fleeera stycken! :D
Då har vi bestämt oss för att pyssla tillsammans...fråga är bara var..? Jag jobbar på en förskola..ska kolla om den är ledig någon helg framöver:o) Återkommer om det... Fridens liljor!