Är det ingen här längre?
Är det ingen här längre?
Är det ingen här längre?
Jag hålle oxå med duxen..
Tur att vi ä rnågra brudar kvar här då Vi får helt enkelt hjälpa varandra så gott det går Oavsett om vi nu bor i Borås eller ej
Japp!
Therese_:
Vet inte varför men jag skrattar såååå gott av denna tråd!!!
Speciellt när man läser din start och din efterföljande kommentar...Komiskt!!!
Jag är ledsen men jag förstår inte din komentar
Jag frågade efter boråstjejerna utan att skriva att det var dom jag menade..Klantigt av mej!
När ni svarade upptäckte jag felet..Klart jag förstår att det är folk här..
Jag håller med duxen även fast jag frågade efter mina vänner i boråstråden.. Det är klart att vi får hjälpas åt om någon behöver hjälp. Det var det jag behövde i den tråden.. Det är några som skall och har gift sig i vår kyrka.. Ville ha lite info om prästen osv. Det är även en gammal klasskamrat som jag tycker det är roligt att prata med..
Så än en gång förlåt.. Jag ville ingen något illa.
Oj! Ett misstag igen.. Ovanstående är till E-tuna..
Jag har nog inte här att göra..
Therese_:
Jag har väl inte påstått att du ville någon illa, det har jag aldrig trott!!!
Jag ville bara säga att jag skrattar gott åt tråden...ber om ursäkt om jag fick dig att tro att du ville något ont...
OK. Nu känns frågan mer motiverad: ÄR NÅGON HÄR?
(förlåt att jag skriker;))
jaaaaaaaaaaa!
nu rå?
nä för ja försökte sova men det funka inte hahaha...så e här nu igen o kollar läget men misstänker att NU sover alla ialf så det borde ja försöka med IGEN!
E-tuna..
Är lite nyfiken vad det är som roar dig så?
jag blir också road av inlägget! och jag blir det för att det ju är fullt av folk på BT alal tidpunkter på dygnet nästan och eftersom du inte skrivit i rubrik eller första inlägget vad du menar så är det ju inte troligt att den du söker hittar hit...men däremot andra.Jag skrattade också men inte av elakhet utan mer åt hur resultatet blev...
och när någon skriver så tänker man ju men hallåååå ser hon inte att det är fullt med andra här hela tiden!!!Därför skrattar man
Jag förstår.. Jag kände mej ganska hånad där ett tag trots att jag ursäktade mej ganska snabbt och försökte rätta till felet. Irriterar mej lite att endel inte bara lägger ner och i stället bara skriver tex "okej jag förstår, sådant kan hända alla.."
Tack i alla fall för att du inte hånar mej..
nämen oj det var ju inte meningen:(
Hoppas du hittade dina borås-brudar!
...bröllopsängeln
Jo då, det gjorde jag!
Det är okej, bara ni är snälla mot mej..
Japp, har varit borta ett tag men är tillbaka. Ser fram emot vidare diskussioner!!!