BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
nej jag köpte min från en annan tjej här på BT, skulle köpt från ebay men så hade hon en sån som jag ville ha..
nej jag köpte min från en annan tjej här på BT, skulle köpt från ebay men så hade hon en sån som jag ville ha..
Billa- Ja det var en väldigt trevlig tjej det.. :)
junibrud-välkommen hem!! du har varit saknad! Och vi vill höra hela berättelsen om erat bröllop...
åh ska du byta jobb? va e detta för jobb då? självklart håller jag en tumme bara för dig imorrn.. Nu när du e hemma igen kanske du kan bringa lite ordning i en BT träff?? ;)
junibrud- det låter bra det! inte för att jag tror att min kille har mkt intresse av att snacka bröllop men jag släpar dit honom i förhoppning om att en låga av intresse kanske tänds hos honom.. :)
vadå får man bara vara lite nyfiken?? jag e massor med nyfiken.. ;)
Jisses vad vackra ni var!
natt natt!
Detta är en tråd för alla västerås brudar oavsett när man gifter sig.. själv har jag varit med i ca 1 år och har 1 år kvar till stora dagen.. :)
i min msn grupp kan du se lite bilder från skerike kyrka.. tyvärr har jag inga från bygdegården då vi har festen på lövudden.. groups.msn.com/GabriellaoChristian/shoebox.msnw