• HeWi

Stenungsundstråd nr.4

Äntligen har jag hittat er igen! :) Nu är det inte långt kvar...

• HeWi

Hej allesammans. Nu är det inte långt kvar för många av oss...
    Börjar det pirra i magtrakten ännu? Själv har jag svårt att somna på nätterna; ligger och funderar på allt som kan gå fel...det är ju en del...:)

Ha det gott. Lycka till!

• HeWi

Jösses, vad alla har att stå i! För min del är det lite småinköp kvar...Typ säkerhetsnålar :), toapapper, godis och sådant. Sedan ska det sys två löpare och skrivas namnskyltar. Vigselprogramet är nästan klart-skall bara skrivas ut. Nu går jag och väntar på möhippa...Kanske blir till helgen eller samma vecka som vi gifter oss (är ledig den veckan). Tänk vad nära det är! 2½ vecka bara! Ahhhhhhhhhh

• HeWi

Vart håller ni hus? Alla kanske har fullt upp med planeringen...Själv sitter jag på jobbet och arbetar upp nervositet.
    Blev hippad i lördags och det var sjukt kul! Temat var: Sagan om Ringen. Väldigt välplanerat. Blev så bortskämd...:)
    Hur går det för alla?

• HeWi

Hej gänget. Idag firar jag 10 dagars jubileum som hustru! Underbart! :)
    Vår dag var så fantastisk att den inte går att beskriva, så fort jag får lite bilder kommer jag att lägga ut dem till er. Men resten av er nygifta kan inte ni också komma igång och skicka ut lite bilder så man får se hur fina alla var på sin bröllopsdag?! Om ni inte vill lägga ut på nätet utan maila istället så har jag helenaudio@spray.se Kom igen nu folket! Lite aktivitet back on the tråd! Kramar

• HeWi

Gnizz: Jag känner igen mig. Vi hade två dagars ledighet efter bröllopet varvid vi fikade med en kompis på söndagen och på måndagen gick på hårdrockskonsert med fler kompisar men i november bär det av till Thailand! Där ska det bli romantik...

Svar på tråden Stenungsundstråd nr.4