• pickolina

Sex

Tja, lite alla möjliga mer eller mindre konstiga ställen eftersom jag gillar sådant... Men det som kändes lite som att gå för långt var när vi hade sex i en fullsatt lekpark mitt på dagen, bland mammor och barn..

• pickolina

martinibruden

Jag gjorde detsamma en gång.. Skillnaden var att kompisen var vaken och vi alla tre låg och pratade samtidigt... :D Dessutom var det mitt på ljusa dagen så han var ganska medveten om vad vi gjorde under täcket samtidigt är jag ganska säker på... :)

Krogtoalett.. (klassiker)

Oxå på ett berg, mitt i ett bostadsområde där alla kunde se....

I hissen hemma hos mig. Vi började i porten och fortsatte tills vi var i lägenheten... :)

(Hmmm, ofta i portuppgångar inser jag nu)

Var bara tvungen att ta upp dessa eftersom våra erfarenheter var så lika! :)

De mest udda saker jag gjort vågar jag faktiskt inte skriva... För då skulle folk kunna känna igen mig alldeles för lätt. Skratt....

• pickolina

Ja, vid stranden är ju en klassiker.. Tyvärr kom det en barnfamilj dit en av gångerna men föräldrarna hörde vad som hände runt hörnet så de skrek högt efter barnen varje gång de närmade sig oss... Skratt... :D

I en tennishall..

Inne på toa i en butik..

I butiken, efter stängning.. Undrar om någon såg genom skyltfönstren... Tja, ingen från ledningen har ju ringt och klagat i alla fall... *hehe*

Tvättstugan och vinden självklart... Inte blivit påkommen ännu. Inte i någon av portuppgångarna heller... Konstigt egentligen...

• pickolina

pumpa

:D :D :D

Kul historia!
    Jag har dock alltid återgått till akten efter ertappningen så att säga... *fniss*

• pickolina

Ellte

I ett träd???? Vad ballt! :D
    Det var nog det första lite annorlunda jag läst i denna tråd... Inkl det jag själv skrivit så klart... *hihi*

• pickolina

Visst är det HÄRLIGT att ha sex på div olika ställen???? :D ME LIKE!!! :D Vad vore sexlivet utan dessa kryddor?!!

• pickolina

Ja just det, bakom en bardisk.. Alla hade gått dock så det var ju inte så udda kanske men det var lite skoj i alla fall... Jo just det, en kille kom tillbaka fast han gick ganska snabbt igen... *hehe*

Det är kul att ha sex på olika ställen... :D

Svar på tråden Sex