• Pink Lady

Sex

oj hjälp va folk är modiga här! Jag som trodde jag var rätt modig får se mig slagen ;)

Här är iaf mina bravader än så länge:
    - I Stadshus-trädgården i Stockholm på kvällen, var en vakt med ficklampa men vi gömde oss bakom ett träd :)
    - Mitt på blanka dagen på en gräsmatta vid Sthlms Universitet
    - Under en fest på universitetet gick vi till tidningsrummet under två tillfällen och tydligen efterlämnade spår *oops* vi erkände aldrig.
    - Klippor i skärgården en het sommardag
    - Eriksdalsbadet mitt på blanka dagen i en av poolerna.
    - På en trappa utomhus en tidig morgon i Magaluf (jaaa, en inkastare...men en snygg en!)
    - Tvättstugan
    - På en liten gräsplätt vid en gångstig mitt på dagen, kom förbi lite folk men vi var nog diskreta..heh..
    - I en liten motorbåt mitt på sjön med passerande båtar...

Tror de e alla...hmm...glömt.

Vi pratar om en biosalong som nästa mål, någon som har erfarenheter av sånt? O kanske 10 000meters klubben när vi åker till USA snart...

• Pink Lady

På en biograf igår ;)

Men det e så trångt! Jag satt i hans knä, men började få mjölksyra i benen efter ett tag, han förslog att vi skulle lägga oss på golvet, men nä där lär de ju va rätt skitigt.

Tips på hur man kan göra det mer "bekvämt" nästa gång?

• Pink Lady

men asså på flygplan... (måste checka lite eftersom jag o killen åker till usa snart).

Hur går det till?! Är det inte för trångt? Hur går ni in utan att någon märker? (eller struntar ni i om någon märker?). Går ni ut tillsammans, eller väntar ni? Hur hanterar man om de står folk utanför o väntar? Kör ni hela racet, så att ni kommer?

Nojjig jag vet! Men vill också va med i klubben ;)

Svar på tråden Sex