• bröllopsängeln

att välja 060606

jag vet att många valt det av olika anledningar men här är en anledning som gör att jag INTE skulle valt det datumet.

Jag har förstått att andra väljer det just därför och andra inte men mer satanistiskt datum och tema än de valt tror jag är svårt att genomföra.

Så ni som valt detta datum får nog räkna med kommentarer eftersom många tror att man tänker just som de i artikeln om man väljer detta.

www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,837588,00.html

Lycka till ändå!

• Svar på tråden att välja 060606
  • June20

Vi hade faktiskt inte märkt det när vi funderade på det datumet! Vi ville ha det i början för att vi ska gifta oss 080808 enbart....men sen när ja märkte vad för nr det blev så undvek vi det samt att vi fick andra utgifter som sköt upp förlovningen så så gick det med det.
    Jag förstår vad folk hade komenterat o så men det hade inte vart våran idé igentligen snarare som sagt cool kombi med andra datumet. Men sen e ja också vidskeplig på saker utan attvara religös så vi skippar ialf.
    Men o andra sidan om jag inte hade vart det så hade jag skitit i vad folk hade o säga o sedan efteråt efter bröllopet så struntar man ju typ i förlovningen o bryr sig mera om vigseldatumet ändå så det e ju hugget som stucket.

• June20

sen kan man ju skylla på att man ville fira på Sveriges national dag o att det bara rååååkade vara en extra sexa där på års datumet just då...;)

• Zenobia

Vi förlovade oss det datumet. Men vi acoserar inte till att dom siffrorna betyder nåting hemskt. Dte var ingeting vi tänkte på heller. Utan vi gjorde det för en skoj saks skull.

• Zenobia

Sen har ja dock inte fått hört några komentarer om datumet heller.

• Amazonas

Äh, det är ju skitbarnsligt att det skulle betyda något. Jag vet att det finns vissa som tror på sånt, som aldrig skulle döda en spindel, aktar sig för svarta katter, bara går på de vita strecken på övergångsstället, Trampar en gång extra på K brunnar och aldrig på A brunnar. Nope. Jag tror att alla som är födda, gifta, förlovade eller utexade på det datumet ksn känna sig helt trygga!

• Amazonas

För att undvika missförstånd så vill jag betona att inlägget inte var riktat till någon här. Bara en allmän åsikt...

• June20

jopp ja förstår o det finns folk som har tvångs beteenden också som måste vara skitjobbigt. Men ja rikskerat inte o ha "the nr of the beast" i min ring ialf. Där går nog gränsen o sen så äger jag ju en svart katt själv så så farligt e de nog inte HAHAHAHA...det e bara när det kommer till visa små saker som nycklar på bordet o The beast som ja undviker ;)
    Brukar det inte kallas att man "bjuder in honom" om man anvd nr? el har jag hört fel? bara nyfiken*

• Majuutschi

Vi förlovade oss 060606 o det står så i ringen oxå.. De enda kommentaren vi fått (förutom alla som tyckt det var ett bra datum) var älsklingens mamma som tyckte det var ett dåligt datum eftersom hans föräldrar gifte sig 6/6.. Kanske ska nämna att dom är skilda sedan många många år tillbaka o pratar inte emd varandra om det itne är absolut nödvändigt...

Men jag tyckte datumet var klockrent eftersom det är ett bra o lätt datum.. O väldigt sexigt.. *asg*

• Zenobia

Vi skrev 060606 i våran ringar med, men det var för det såg bättre ut och var mer kul.

• Majuutschi

Där vi köpte ringgarna tyckte dom det var ett fint datum o att det absolut skulle skrivas 060606 som jag oxå tyckte... Snyggt datum..

• böna´

Så larvigt att tycka att ett datum är satanistiskt!!!! Vi valde den dagen utan att tänka på vilka siffror det blev... vi ville helt enkelt alltid vara lediga på VÅR DAG och att det alltid kommer flaggas för oss gör ju inget! 060606 är ett coolt datum tycker jag och vi är SÅ LYCKLIGA jag och min make!

• picachu

Ett datum är ett datum...
    Sen kan jag ju tycka att det är småtöntigt/tokroligt att ha ett satantema på bröllopet.

• lolabe

Håller med Amazonas! Skulle aldrig skänkt det en tanke ens att det skulle vara något konstigt med det datumet.

Svar på tråden att välja 060606