Inlägg från: June20 |Visa alla inlägg
  • June20

att välja 060606

Vi hade faktiskt inte märkt det när vi funderade på det datumet! Vi ville ha det i början för att vi ska gifta oss 080808 enbart....men sen när ja märkte vad för nr det blev så undvek vi det samt att vi fick andra utgifter som sköt upp förlovningen så så gick det med det.
    Jag förstår vad folk hade komenterat o så men det hade inte vart våran idé igentligen snarare som sagt cool kombi med andra datumet. Men sen e ja också vidskeplig på saker utan attvara religös så vi skippar ialf.
    Men o andra sidan om jag inte hade vart det så hade jag skitit i vad folk hade o säga o sedan efteråt efter bröllopet så struntar man ju typ i förlovningen o bryr sig mera om vigseldatumet ändå så det e ju hugget som stucket.

• June20

sen kan man ju skylla på att man ville fira på Sveriges national dag o att det bara rååååkade vara en extra sexa där på års datumet just då...;)

• June20

jopp ja förstår o det finns folk som har tvångs beteenden också som måste vara skitjobbigt. Men ja rikskerat inte o ha "the nr of the beast" i min ring ialf. Där går nog gränsen o sen så äger jag ju en svart katt själv så så farligt e de nog inte HAHAHAHA...det e bara när det kommer till visa små saker som nycklar på bordet o The beast som ja undviker ;)
    Brukar det inte kallas att man "bjuder in honom" om man anvd nr? el har jag hört fel? bara nyfiken*

Svar på tråden att välja 060606