yes!!!!! skattepengarna har kommit:)
vilken lättnad! skattepengarna har kommit in på mitt konto:( var beroende av att få dem innan bröllopet så det var en stor lättnad att se att de kommit in utan problem! puh!
marie
vilken lättnad! skattepengarna har kommit in på mitt konto:( var beroende av att få dem innan bröllopet så det var en stor lättnad att se att de kommit in utan problem! puh!
marie
jag deklarerade på nätet
jag skikcade endast in den förenklade.jag har tidiager år anmält mitt konto nummer får man då snabare eller får man det om man ringt/e-legi?
Jag har också fått, jag deklarerade via SMS!
grattis, dock gällde det vist inte mig då jag hade kompletterignar att göra, resor... Vet någon när mn får pengarna då man gjort ändringar?
Weehoooo, mina med, mina med
*hoppar upp och ner av glädje*
Va skönt , vi har ju hamnat back, kattens veterinär räkning gick på 2600kr.
Nu har vi klarat det, hoppas att rörmokaren inbte kostar för mycket.
*pustar ut*
Kan till och med bjuda ut mormor på födelsedagsmiddag som planerat.
Läste någonstans att om man inte får pengarna innan midsommar kommer de i augusti/september och får man dem inte då kommer de i december.
Jag gjorde via sms o har anmält e-konto
överlycklig: vi som gjort ändringar för pengarna i augusti.
Det är bara att vänta tyvärr.
Jag ahr oxå fått mina.. Vilket var tur för nu har jag pengar på kontot trots inköp av förlovningsringarna idag..
Ah, är det DE pengarna som helt plötsligt finns på mitt konto?! *ett ljus går upp*
Ok, jag har aldrig någon koll när de ska komma:) Men det är helt ok att vänta till augusti... något säger mig att det kan sitta skönt med lite extra pengar då (gifter mig om tre veckor..):D