• bröllop2006

yes!!!!! skattepengarna har kommit:)

vilken lättnad! skattepengarna har kommit in på mitt konto:( var beroende av att få dem innan bröllopet så det var en stor lättnad att se att de kommit in utan problem! puh!

marie

• Svar på tråden yes!!!!! skattepengarna har kommit:)
  • bröllop2006

jag deklarerade på nätet

• sommar2000

jag skikcade endast in den förenklade.jag har tidiager år anmält mitt konto nummer får man då snabare eller får man det om man ringt/e-legi?

• JeckaH

Jag har också fått, jag deklarerade via SMS!

• Överlycklig

grattis, dock gällde det vist inte mig då jag hade kompletterignar att göra, resor... Vet någon när mn får pengarna då man gjort ändringar?

• Blivande Fru!

Weehoooo, mina med, mina med
    *hoppar upp och ner av glädje*
    Va skönt , vi har ju hamnat back, kattens veterinär räkning gick på 2600kr.
    Nu har vi klarat det, hoppas att rörmokaren inbte kostar för mycket.
    *pustar ut*
    Kan till och med bjuda ut mormor på födelsedagsmiddag som planerat.

• augustibrud-2006

Läste någonstans att om man inte får pengarna innan midsommar kommer de i augusti/september och får man dem inte då kommer de i december.

• Fru Cinderella

Jag gjorde via sms o har anmält e-konto

• abkn

överlycklig: vi som gjort ändringar för pengarna i augusti.
    Det är bara att vänta tyvärr.

• Majuutschi

Jag ahr oxå fått mina.. Vilket var tur för nu har jag pengar på kontot trots inköp av förlovningsringarna idag..

• Zmoothie

Ah, är det DE pengarna som helt plötsligt finns på mitt konto?! *ett ljus går upp*

• Överlycklig

Ok, jag har aldrig någon koll när de ska komma:) Men det är helt ok att vänta till augusti... något säger mig att det kan sitta skönt med lite extra pengar då (gifter mig om tre veckor..):D

Svar på tråden yes!!!!! skattepengarna har kommit:)