• Kakan77

Nu är jag gift:-) Lite bilder!

Åååå, den 3 juni blev jag då fru. Vigseln och festen blev helt fantastiskt roligt! Hade så höga förväntningar på allt, och ändå blev det så mycket bättre.

Känns lite vemodigt att det hela är över nu efter så lång planering......Man vill liksom uppleva det igen

Här finns lite bilder från bröllopet:

www.familjeliv.se/hem/kaki/galleri.php

Lycka till, ni som har ert bröllop kvar. Det kommer bli den bästa dagen- helt klart!!

• Svar på tråden Nu är jag gift:-) Lite bilder!
  • Kakan77

Tack för alla gratulationer

• Kakan77

Svarta---vet inte riktigt. Min mamma hade köpte den för typ 149:- så den var ju superbillig. Om du vill kan jag kolla upp det och skriva in i denna tråden??

• Kakan77

lena35----vilken bra smak du har i sådana fall har du nån bild på din??

• Kakan77

Svarta---ska kolla med mamsen imorgon. Hoppas jag kommer igåg bara! Kolla i tråden imorgon kväll

Mimsan75---det är min mammas och hon har aldrig använt den så den vill hon säkert behålla. Men som sagt, det var ju superbillig och köpt nyligen (tror jag) och jag ska ta reda på var

• Kakan77

Har försökt få tag i mamma ang sjalen, men hon är inte hemma nu. Ska försöka så återkommer jag igen. OM ngn fortfarande är intresserad??

• Kakan77

Hallå!!!

Pratade med mamsen idag. Hon köpte den på Joy för 50% ac reapriset som var 149:- ....Jättebilligt, men det kanske ändå finns nån kvar!

Lycka till!

Svar på tråden Nu är jag gift:-) Lite bilder!