Inlägg från: Skivbaren.nu |Visa alla inlägg
  • Skivbaren.nu

Missöden på bröllop

har en kompis som skulle gifta sig, de ville så gärna gifta sig innan hon fick barn så de planerade in bröllopet när hon hade 6veckor kvar innan de var dax.
    men när de stod där framme så gick vattnet, de avslutade vigselakten ganska så omgående och fick fara iväg till förlossningen, detta var på förmiddagen, på kvällen var pojken född. liten men frisk.
    De blev ju gifta, men de hade en ny cermoni i samband med pojkens dop och fick avsluta den i lugn och ro.

• Skivbaren.nu

Nu har vi gift oss oxå.
    och de mesta gick bra förutom att vår lilla tjej 11mån vaknade med hög feber på vår dag.
    febern gick inte ner med alvedon utan blev snarare högre. hon skrek och var hur mammig som helst.
    Men de går att gifta sig med ett barn på höften med :)
    Hon var först hos min tärna som sedan lämnade henne till min mamma men eftersom hon mest skrek och var så hemskt missnöjd så hämtade jag henne med.
    sedan bar jag henne i stort sett hela kvällen.
    Tanken hade varit att hon skulle fått följa med storasyster 2½år hem när hon gick hem med barnvakt på kvällen, men eftersom de inte funkade gick hon från famn till famn på festen när jag dansade, annars bar jag henne...
    Men vi hade en jättemysig dag trotts allt.

Svar på tråden Missöden på bröllop