• Hanna_79

Äntligen.....!!!!!!

Så äntligen gifte vi oss i strålande solsken i lördags! Hela dagen blev helt perfekt....Gästerna fick "slängas" ut från festlokalen när klockan var tre. :)Enligt många gäster var detta det bästa bröllopet de varit på...roligt!!
    Vi började dagen här hemma med mina tärnor och en otroligt skicklig stylist...! Sedan tog vi bilder på mosebacke ihop med bestman och tärnor.
    Vigsel i allhelgonakrykan och fest på Östermalm. Är så lycklig över en helt otroligt pertfekt dag!!!

• Svar på tråden Äntligen.....!!!!!!
  • Fixit

Ett STORT grattis Hanna, tänkte på dig i lördags ni hade ju helt perfekt väder
    Vill gärna se lite bilder senare.

• R&F (1/7 2006)

Så kul med positiv respons från gästerna. Vad gjorde ni som var så bra? Är nyfiken för vårt närmar sig med stora steg.

• Hanna_79

Tack Fixit! :) Jag ska försöka fixa bilder vet inte riktigt hur man länkar...men ska göra mitt bästa!

R&F- Vet inte vad som gjorde festen så bra.....men vi hade ju perfekt väder..jätte god mat och dricka. Men det som gjorde mest för kvällen var den DJ som vi hade hyrt in, han var helt otorligt duktig på att känna av läget, folk dansade som galningar! :)

• Bridzi

Hanna_79,
    först GRATTIS!!! Låter toppen!
    Sen undrar jag, vad var ni i för festlokal på Östermalm?

• Hanna_79

Bridzi- TACK!!
    Eriksberg på Eriksbergsgatan, jätte fina lokaler som visade sig passa perfekt för bröllop eftersom man har tillgång till två våningar. De är otroligt duktiga på både servicen och maten. Sök på google...vet inte om får länka?? :)

• Moulin

Grattis! Hoppas att äktenskapet fortsätter på det inslagna spåret.

• Bridzi

Hanna_79: jag hittar ingen hemsida direkt till dem, bara sökresultat hit till BT:s forum. :-P
    Vore hygglo om du vill länka.
    Hur många var ni och om man får fråga - hur mycket gick kalaset på?

• Bridzi

Ser jättefint ut!
    Det är helt klart ett ställe jag ska lägga till på listan över tänkbara festvåningar.

Svar på tråden Äntligen.....!!!!!!