• Hanna_79

Äntligen.....!!!!!!

Så äntligen gifte vi oss i strålande solsken i lördags! Hela dagen blev helt perfekt....Gästerna fick "slängas" ut från festlokalen när klockan var tre. :)Enligt många gäster var detta det bästa bröllopet de varit på...roligt!!
    Vi började dagen här hemma med mina tärnor och en otroligt skicklig stylist...! Sedan tog vi bilder på mosebacke ihop med bestman och tärnor.
    Vigsel i allhelgonakrykan och fest på Östermalm. Är så lycklig över en helt otroligt pertfekt dag!!!

• Svar på tråden Äntligen.....!!!!!!
  • Hanna_79

Tack Fixit! :) Jag ska försöka fixa bilder vet inte riktigt hur man länkar...men ska göra mitt bästa!

R&F- Vet inte vad som gjorde festen så bra.....men vi hade ju perfekt väder..jätte god mat och dricka. Men det som gjorde mest för kvällen var den DJ som vi hade hyrt in, han var helt otorligt duktig på att känna av läget, folk dansade som galningar! :)

• Hanna_79

Bridzi- TACK!!
    Eriksberg på Eriksbergsgatan, jätte fina lokaler som visade sig passa perfekt för bröllop eftersom man har tillgång till två våningar. De är otroligt duktiga på både servicen och maten. Sök på google...vet inte om får länka?? :)

Svar på tråden Äntligen.....!!!!!!