Inlägg från: Stefans fästmö |Visa alla inlägg
  • Stefans fästmö

Billig fransk nagelförlängning??

pannkaksbruden: när var du hos Jennie? Jag har kollat hennes sida på internet o där står att det kostar 599, har hon höjt sedan du var där?

• Stefans fästmö

Bröllop2007

Var gjorde du dina naglar? *nyfiken* Vad gjorde du för nåt, förlängning eller?

• Stefans fästmö

Malmön

Jag har sett många rekommendera JennieH, tänkte själv gå dit... Du kan väl skriva här när du varit där?!? :D Vad är det du ska göra? På hennes hemsida står det att nagelförlängning kostar 599, är det billigare än det står där alltså?

• Stefans fästmö

Jag har oxå varit där o är jättenöjd!! Rekommenderar henne varmt! Kommer definitivt gå dit när jag ska gifta mig... Men vad ovant det är med så långa naglar, kan knappt skriva på dator o har stora problem att få ut mina linser på kvällen... ;)

PS Det står fel pris (för högt) på hemsidan, jag frågade när jag var där... :)

• Stefans fästmö

osse

Hon frågade hur långa jag ville ha, vill inte heller ha megalånga eftersom jag inte har det till vardags. Lackning ingår, inte dekor typ stenar, men det kostar bara några tior extra.

Hon sa att det är bra att göra dem så sent som möjligt innan bröllopet så de är så fina som möjligt, men det spänner lite i naglarna o känns lite ovant de första dagarna, så inte för tätt inpå heller... Jag tänker göra mina torsdagen, gifter mig lördagen. Man ska vara försiktig de första dagarna, inte diska eller bära tunga tallrikar o sånt, så det är bra att inte göra dem dagen innan, plus att det som sagt kan kännas lite ovant o nästan göra ont de första dagarna.

Svar på tråden Billig fransk nagelförlängning??