• M&D 4ever

hur ska jag få honom att vilja

jag e förlovad me en helt underbar kille..
    vi ska gifta oss snart..
    hmm, ok hur ska jag börja..det e så att ja e oskuld..när vi hånglade i bilen så va vi jättenära på att göra d..men han stanna o sa vill du, jag sa ja..men sen sa han att d e bättre om vi väntar tills bröllopsnatten..men jag ville ju... hur kan jag få honom att vilja oxå??jag vet att han älskar sex, men hur kunde han hålla sig just när vi va så nära?

• Svar på tråden hur ska jag få honom att vilja
  • Eurolady

Är han också oskuld? Jag får inte det intrycket när jag läser ditt inlägg.

Om det är så att du har sparat dig tills ni gifter er, kanske han vill respektera detta och inte ha sex med dig innan ni gifter er för att du inte ska ångra dig senare? Kan det vara så? Han kanske tänkte att du sa "Ja" i stundens hetta, men att du egentligen ville vänta till bröllopsnatten?

Eller, om han fortfarande är oskuld, vill han själv vänta och kommer inte ha några problem att vilja ha dig på bröllopsnatten.

Lite tankar bara. Du kan ju alltid fråga honom själv också, om ni kan prata öppet om sex.

• M&D 4ever

nope, han e inte oskuld...
    han sa faktiskt så här: jag vill inte att du blir ledsen sen på bröllopsnatten, att du ångrar dig..just som du tänkte :)

• Eurolady

Då tror jag nog att du har ditt svar där. Han tänker på dig, helt enkelt. Och det tycker jag är underbart romantiskt och visar på äkta kärlek! HÅll fast vid honom!

• M&D 4ever

du har nog rätt, han e verkligen underbar :)
    tack för dina tankar

• pickolina

En kille som säger NEJ i stundens hetta pga kärlek och respek för dig är en bra och stark kille!!!! I alla fall i det avseendet... Tro mig, det lär inte varit så lätt för honom fysiskt sett att säga nej men för din skull så gjorde han det. Många andra tjejer klagar på att deras killar blir sura och griniga när de inte får sex när de vill... Här har du en kille som verkligen gör motsatsen... WOW!!!!

Vill du verkligen ha sex innan bröllopet så får du nog prata allvar med honom, i en icke sexuell situation så han förstår att du verkligen menar det.... Men är det verkligen vad du vill???? Eller är det bara lust det handlar om???? Tänk igenom det och vad det innebär för dig så kommer du nog själv känna vad som är rätt.

• pickolina

Inget av valen är fel så länge det känns rätt för er båda! Så fundera och gör inget förhastat som du kommer ångra sedan...

• Freddans fröken

Om du nu har hållit på dig tills bröllopet, så skulle jag nog rekommendera att du fortsätter på den linjen. Annars finns det risk att du ändrar dig.

Men om det är långt kvar till bröllopet och du verkligen ändrat inställnig så får du nog prata med honom i lugn och ro och säga hur du känner.

Det viktigaste rådet är att ha sex när du verkligen är k*t. Annars blir det bara fel! Om du känner att du inte är riktigt på G, så ta det lugnt och vänta tills du blir det.

• pickolina

Ja och ta inte beslutet när du är k*t!!! Utan när du är vid sinnes fulla bruk ;) Och kan ta ett beslut som du kan stå för resten av ditt liv, för det är vad det handlar om precis som din pojkvän så underbart nog hade i åtanke när han stoppade vad som höll på att hända...

Svar på tråden hur ska jag få honom att vilja