• pickolina

hur ska jag få honom att vilja

En kille som säger NEJ i stundens hetta pga kärlek och respek för dig är en bra och stark kille!!!! I alla fall i det avseendet... Tro mig, det lär inte varit så lätt för honom fysiskt sett att säga nej men för din skull så gjorde han det. Många andra tjejer klagar på att deras killar blir sura och griniga när de inte får sex när de vill... Här har du en kille som verkligen gör motsatsen... WOW!!!!

Vill du verkligen ha sex innan bröllopet så får du nog prata allvar med honom, i en icke sexuell situation så han förstår att du verkligen menar det.... Men är det verkligen vad du vill???? Eller är det bara lust det handlar om???? Tänk igenom det och vad det innebär för dig så kommer du nog själv känna vad som är rätt.

• pickolina

Inget av valen är fel så länge det känns rätt för er båda! Så fundera och gör inget förhastat som du kommer ångra sedan...

• pickolina

Ja och ta inte beslutet när du är k*t!!! Utan när du är vid sinnes fulla bruk ;) Och kan ta ett beslut som du kan stå för resten av ditt liv, för det är vad det handlar om precis som din pojkvän så underbart nog hade i åtanke när han stoppade vad som höll på att hända...

Svar på tråden hur ska jag få honom att vilja