• mammaK

JAAAA!

Äntligen vann vi!

• Svar på tråden JAAAA!
  • mammaK

Ja nu kan man inte sova på ett par timmar är så uppe i varv! Ett helt annat lag än mot T/T! Vilka kämpar. Tur målgörandet äntligen släppte! Ja nu får England se upp!

• mammaK

Han sa jävlar och boll iallfall

• mammaK

Ja det är inte lätt. Vet inte vad han sa mer... Men det var väl inte så fina ord det heller...

Jag är så glad!!

• mammaK

Ja Källström var himla bra. Samma Chippen, vilka jobbare! Men kan någon förklara för mig varför Teddy Lucic är med i landslaget??

• mammaK

Nej inte Joakim Björklund! Men Patrik Andersson, jo! Jag sa det till min sambo, är det där den bästa backlinjen som finns i Sverige? Då vill man ju inte se dom näst bästa iaf! Det måste finnas bättre!!

• mammaK

Ja jag med. Led med målvakten! Men.. vi vann för första gången sen OKTOBER!! Nu J**lar får England se upp.
    Jag ska ha ljusparty på tisdag! Grymt dålig planering, men vid 21 åker TVn på! Då får gästerna roa sig bäst dom vill!

Tror ni England kommer lägga sig om situationen blir sådan att ettan i vår grupp får möta Tyskland?

R&F (1/7 2006) Hälsa från mig! *fniss*

Såg aldrig det med tröjan men jag antar att det var den killen Zlatan pratade med. Zlatan flinade och han den andra såg så förbannad ut!

• mammaK

Jo just det han sparkade till den ja... nu kom jag på det! Bättre sent än aldrig.

• mammaK

Så var vi vidare!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden JAAAA!